  • 1. Data: 2010-09-27 09:36:19
    Temat: Wybór telefonu
    Od: rendziq <r...@g...com>

    Witam szanowną grupę,

    Stoję przed ciężką decyzją - wybór telefonu przy aneksie do umowy. Z
    listy operatora w przedziale cenowym w którym się mieszczę są:

    Nokia E72
    Nokia E71
    Nokia E52
    Nokia E63
    Nokia E66
    Nokia 6700 Classic
    Nokia C5-00
    Nokia 5230

    SE Xperia X10 mini
    SE W995
    SE W595

    RIM BlackBerry 8520

    Samsung Galaxy i5700
    Samsung Galaxy i5800
    Samsung Diva S7070

    LG GT540 Swift
    LG GT500

    Do tej pory używam Nokii E51 i jestem z niej dość zadowolony. Wstępnie
    chciałem przesiąść się po prostu na E52, ale naczytałem się
    negatywnych opinii o jakości jej wykonania i nabrałem obaw. Zasadniczo
    zależy mi na wytrzymałości telefonu (nie będę nim rzucał, ale też nie
    będę na niego chuchał-dmuchał), dobrej baterii, sensownych funkcjach
    organizacyjnych (kalendarz, różne alarmy), WiFi, GPS (nie koniecznie),
    muzyki czasem słucham, ale wg mnie E51 gra dobrze, więc nie wiem czy
    poczuję różnicę w czymś lepszym (aczkolwiek czasem E51 gra za cicho wg
    mnie). Wolałbym zostać przy nokii (łatwiejsza migracja, ta sama logika
    systemu), ale też nie jest to warunek konieczny, Poradźcie proszę, co
    z tej listy najlepiej wpasuje się w takie potrzeby.
    Pozdrawiam

    Maciek

  • 2. Data: 2010-09-27 13:52:18
    Temat: Re: Wybór telefonu
    Od: AL <a...@s...tam>

    rendziq pisze:
    , Poradźcie proszę, co
    > z tej listy najlepiej wpasuje się w takie potrzeby.
    > Pozdrawiam

    z podanej listy wybralbym e71
    (e72 podobnie jak e52 nie grzeszy taka wytrzymaloscia jak e51)

    --
    pozdr
    Adam (AL)