  • 1. Data: 2010-09-27 12:48:46
    Temat: Duplikat sima w erze ?
    Od: t...@p...onet.pl

    Czy jest możliowść skopiowania kary sim z ery wydanej w 2005 roku ?, według
    mnie to jest ten nowy typ i nie da sie skopiować na programatorze .
    Czy w salonie mogę zrobic kopie bez wyłącznia "starej" karty ? przez operatora ?
    bo z tego co wiem to nie .

  • 2. Data: 2010-09-27 16:57:33
    Temat: Re: Duplikat sima w erze ?
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    t...@p...onet.pl wrote:
    > Czy jest możliowść skopiowania kary sim z ery wydanej w 2005 roku ?,

    Nie ma.

    > według mnie to jest ten nowy typ i nie da sie skopiować na
    > programatorze .

    Podobnie jak usunąć spacji przed kropką na końcu twoich zdań ;P

    > Czy w salonie mogę zrobic kopie bez wyłącznia "starej"
    > karty ? przez operatora ? bo z tego co wiem to nie .

    Usługa Era Tandem.

    Jakub

  • 3. Data: 2010-09-27 17:40:29
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-09-27 18:57, Jakub Danecki pisze:

    > Usługa Era Tandem.

    Przy era tandem dostajesz 2 NOWE karty sim, a stara zostaje dezaktywowana.

  • 4. Data: 2010-09-28 09:10:01
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    CUT wrote:

    > Przy era tandem dostajesz 2 NOWE karty sim, a stara zostaje
    > dezaktywowana.

    Założyłem, że chłopak chce mieć 2 karty, a nie kilkanaście. W
    uproszczeniu taki będzie efekt :)

    Jakub