  • 21. Data: 2014-04-04 22:17:05
    Temat: Re: Wybór płyty głównej... dużo tego, zdecydować się nie mogę:(
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 04 Apr 2014 19:06:34 +0200, TOMASZEK napisał(a):

    > Ok, nie czuję się zaatakowany ;) Ja nagrywam 3-4 płyty w miesiącu.

    Ja nie wiem, czy rocznie mam taki przerób... :D

    > To kupię dwie ;) Zapas będzie ;)

    Enjoy. :)

    [ Starzec i pijany są po dwakroć jak dzieci. (Platon) ]

  • 22. Data: 2014-04-04 23:30:04
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "TOMASZEK" <t...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Moje wymagania:
    > - co najmniej 2 sloty SATA

    To standard od dawna..

    > - co najmniej 1 IDE

    Chyba każda płyta pod DDR2 ma przynajmniej 1 IDE.

    > - zintegrowana grafika VGA lub DVI ( HDMI wykluczone )

    Jeśli wystarcza integra (czyli wydajność nie jest istotna) to - skoro w
    poprzedniej płycie uwalony jest tylko PCI-E x16 - zamiast nowej płyty do
    starej dokupić grafę na PCI-E x1 lub PCI?

  • 23. Data: 2014-04-05 04:27:06
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 4 Apr 2014 23:30:04 +0200, maX napisał(a):

    (ciach...)

    > Chyba każda płyta pod DDR2 ma przynajmniej 1 IDE.

    Tu bym się tak nie rozpędzał.

    > Jeśli wystarcza integra (czyli wydajność nie jest istotna) to - skoro w
    > poprzedniej płycie uwalony jest tylko PCI-E x16 - zamiast nowej płyty do
    > starej dokupić grafę na PCI-E x1 lub PCI?

    Szczególnie tych grafik z PCI-Express x1 to taka dostępność wszem i wobec,
    że tylko wybierać. Zresztą sensowną grafikę na PCI znaleźć, to też nie takie
    na pstryk zadanie.

    [ Gdy mężczyźnie jest źle - szuka żony. Gdy mężczyźnie jest dobrze - żona ]
    [ szuka jego. (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 24. Data: 2014-04-07 09:00:59
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Przemysław Ryk nabazgrał(a):

    > Ja nie wiem, czy rocznie mam taki przerób... :D

    Od 2 tygodni szukam napędu do laptopa bo mialem wyjęty i wsadzone w to
    miejsce HDD :) a laptop idzie na handel i trzeba go przywrócić do stanu
    fabrycznego.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 25. Data: 2014-04-08 15:16:58
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2014-04-04 23:30, maX pisze:

    > Jeśli wystarcza integra (czyli wydajność nie jest istotna) to - skoro w
    > poprzedniej płycie uwalony jest tylko PCI-E x16 - zamiast nowej płyty do
    > starej dokupić grafę na PCI-E x1 lub PCI?

    Są dwa "ale"
    1. Nie mam grafiki na PCI-E x1, a więc nie wiem, czy i to nie jest
    uwalone, nie mam jak sprawdzić.
    2. Mała dostępność tego sprzętu.

    --
    __Tomaszek__GG:559642
    omijam to: tvn*gazeta*facebook*wosp

  • 26. Data: 2014-04-08 15:17:51
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2014-04-05 04:27, Przemysław Ryk pisze:

    > Szczególnie tych grafik z PCI-Express x1 to taka dostępność wszem i wobec,
    > że tylko wybierać. Zresztą sensowną grafikę na PCI znaleźć, to też nie takie
    > na pstryk zadanie.

    Dokładnie;)