  • 11. Data: 2014-04-02 10:01:46
    Temat: Re: Wybór płyty głównej... dużo tego, zdecydować się nie mogę:(
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 02 Apr 2014 09:39:52 +0200, TOMASZEK napisał(a):

    > Nie ma takiej potrzeby. Ja nie gram w nowe gry;)

    Chodziło mi o te napędy IDE. :)

    > Monitor ma D-SUB i DVI-D, a ja nie lubię przejściówek.

    Ja też nie przepadam, ale jak bym miał sobie przyjemną płytę odpuścić tylko
    dlatego, że miałbym użyć kabla HDMI-DVI, a nie DVI-DVI, to jednak raczej bym
    sobie nie odpuścił. :)

    (ciach...)

    > A pasowałoby;) Dołączone do listy kandydatów ;)

    Enjoy. :)

    [ Odpowiedzialność można porównać do czekolady. Najlepiej na tym wyjdziesz,]
    [ jak ją podzielisz na wszystkich. (JoeMonster.org) ]

  • 12. Data: 2014-04-02 11:05:38
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Przemysław Ryk nabazgrał(a):

    > Chodziło mi o te napędy IDE. :)

    Może zostały stare a szkoda wywalić :)

    > Enjoy. :)

    Ja bym się nie zastanawiał nawet ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 13. Data: 2014-04-02 15:45:40
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2014-04-02 10:01, Przemysław Ryk pisze:

    > Chodziło mi o te napędy IDE. :)

    A co ja mam poradzić, że się popsuć nie chcą;) A nie wyrzucę sprawnych;)
    Można niby przez kieszeń USB doczepić... to chyba trochę kwestia
    przyzwyczajenia, że mam napęd optyczny w komputerze.

    > Ja też nie przepadam, ale jak bym miał sobie przyjemną płytę odpuścić tylko
    > dlatego, że miałbym użyć kabla HDMI-DVI, a nie DVI-DVI, to jednak raczej bym
    > sobie nie odpuścił. :)

    Dla mnie po prostu HDMI nie jest priorytetem.

    --
    __Tomaszek__GG:559642
    omijam to: tvn*gazeta*facebook*wosp

  • 14. Data: 2014-04-02 15:47:46
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2014-04-02 11:05, Chris pisze:

    > Może zostały stare a szkoda wywalić :)

    Dokładnie ;)

    > Ja bym się nie zastanawiał nawet ...

    Ano widzisz, a ja jestem taki, że jeszcze przejrzę z 15 instrukcji od
    różnych płyt i dopiero wtedy podejmę decyzję. A że ciśnienia nie ma to
    jeszcze trochę to potrwa ;)))

  • 15. Data: 2014-04-02 18:24:56
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 2 Apr 2014 11:05:38 +0200, Chris napisał(a):

    > Przemysław Ryk nabazgrał(a):
    > Może zostały stare a szkoda wywalić :)

    Napisałem, żeby się pozbyć. Nie jest to tożsame z wywalić. :D

    > Ja bym się nie zastanawiał nawet ...

    A ja rozumiem, że ktoś nie chce tak od razu i na wariata. :D

    [ Małżeństwo jest jak wizyta w restauracji. Wydaje się, że się zamówiło ]
    [ najlepszą rzecz z karty, do momentu, kiedy się zobaczy, co dostał ]
    [ sąsiad. (Bernd Stelter) ]

  • 16. Data: 2014-04-02 18:53:20
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2014-04-02 18:24, Przemysław Ryk pisze:

    > Napisałem, żeby się pozbyć. Nie jest to tożsame z wywalić. :D

    W moim przypadku to byłoby pozbycie się sprawnych dwóch nagrywarek ( tak
    sobie wymyśliłem, że jedna tylko odtwarza, a druga tylko nagrywa nośniki
    - zawsze to jakiś zapas, a że zdobyte za 0zł to mnie to jakoś nie boli z
    bardzo ;) ) i zakup choćby tylko jednej na SATA, która robiłaby
    dokładnie to samo. Trochę bez sensu ;)

    > A ja rozumiem, że ktoś nie chce tak od razu i na wariata. :D

    Tym bardziej, że jest tego towaru dużo, można wybierać, przebierać ;)

  • 17. Data: 2014-04-02 20:44:57
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 02 Apr 2014 18:53:20 +0200, TOMASZEK napisał(a):

> [...]
    > - zawsze to jakiś zapas, a że zdobyte za 0zł to mnie to jakoś nie boli z
    > bardzo ;) ) i zakup choćby tylko jednej na SATA, która robiłaby

    Jak tam sobie Kolega życzy. Przecież nie wypisuję niczego na nutę ,,gupie
    jesteś i się nie znasz, trzeba wymieniać". :D Swoją drogą, to próbuję sobie
    przypomnieć, kiedy ja ostatnio płytę nagrywałem. I prawdę mówiąc mam
    problem. :D

    > Tym bardziej, że jest tego towaru dużo, można wybierać, przebierać ;)

    Oficjalnie tak. Jeżeli jednak chodzi o towar używany, to pytanie jeszcze
    brzmi, w jakim stanie owe używki można dostać. :)

    [ Kobiety pracują obecnie jak dżokeje, przewodzą firmom i prowadzą badania ]
    [ z fizyki atomowej. Czemuż nie miałyby kiedyś się nauczyć parkować tyłem? ]
    [ (Bill Vaughan) ]

  • 18. Data: 2014-04-02 21:06:15
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-04-02 18:53, TOMASZEK pisze:

> [...]
    > nie boli z bardzo ;) ) i zakup choćby tylko jednej na SATA, która
    > robiłaby dokładnie to samo. Trochę bez sensu ;)

    Kiedyś też tak miałem, teraz bez sensu. Ileż tych płyt się tam wkłada.
    Dałem sobie spokój i wsadziłem jedną. Na IDE. Po niedługim czasie i ją
    wykrzaniłem, bo współczesne płyty jak już mają IDE to jest to jakiś tam
    mostek, i tu mnie ten JMICRON czy jak mu tam skutecznie wkurzył
    wydłużonym czasem wykrywania nagrywarki na wymianę jej na SATA oraz
    wyłączenie w biosie tego mostka.

    Pozdro

  • 19. Data: 2014-04-04 19:06:34
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2014-04-02 20:44, Przemysław Ryk pisze:

> [...]
    > jesteś i się nie znasz, trzeba wymieniać". :D Swoją drogą, to próbuję sobie
    > przypomnieć, kiedy ja ostatnio płytę nagrywałem. I prawdę mówiąc mam

    Ok, nie czuję się zaatakowany ;) Ja nagrywam 3-4 płyty w miesiącu.

    > Oficjalnie tak. Jeżeli jednak chodzi o towar używany, to pytanie jeszcze
    > brzmi, w jakim stanie owe używki można dostać. :)

    To kupię dwie ;) Zapas będzie ;)

  • 20. Data: 2014-04-04 19:08:44
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2014-04-02 21:06, Irokez pisze:
> [...]
    > mostek, i tu mnie ten JMICRON czy jak mu tam skutecznie wkurzył
    > wydłużonym czasem wykrywania nagrywarki na wymianę jej na SATA oraz

    W sumie to w nowej płycie zamontuję chyba tylko jedną sztukę ( tę co
    nagrywa ) a druga pójdzie do szafy.