  • 21. Data: 2010-09-03 14:51:22
    Temat: Re: Wybór aku
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 09/01/2010 09:31 PM, Mikołaj Tutak wrote:

    > Może być problem - AEG należy już do Electrolux. Z ich sprzętu miałem
    > cały zestaw niespecjalnie mogę go polecić.

    No widzisz, a ja mam pralke AEG, modelu nie pamietam ale to juz jest w
    zasadzie Electrolux (byly blizniacze modele El), ladowana od gory, 1300
    obr, kupiona w 2001 roku. Do dzisiaj dziala BEZAWARYJNIE, a pierzemy w
    niej niemal codziennie.

  • 22. Data: 2010-09-03 15:00:13
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "tadek" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > ?? Znane mi pralki Boscha działają bez żadnej awarii > 10 lat.
    > Mam pralkosuszarkę Bosch. Po 8-9 latach padło sterowanie.Nowe 1600 zł
    > Chciałem wywalić pralkę. Mechanik na to: nowa kosztuje 5500 zł a w tej
    > zero śladów rdzy. Naprawiłem. Wyciąg nadkuchenny Bosch. Były takie
    > plastykowe zatyczki do wyjmowania filtra. Pękały co kwartał i nowe a
    > był to numer 1 z oferty Boscha na Polskę w Niemczech numer 2
    > oczywiście. W końcu zepsuł się definitywnie. Napraw b. droga i na
    > krótko. Micrwella Siemens / to samo co Bosch/ po 8 latach pada

    Mirc-co?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 23. Data: 2010-09-05 13:14:04
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Trochę to offtopic ale skoro już leci.
    > To co polecacie?
    > Będę musiał urządzić całe nowe mieszkanie - musze kupić wszystkio z AGD do
    > kuchni.

    Jeśli chodzi o lodówki, to ja jestem fanem Liebherra. Obecnie użytkuje
    dwie, ciche, oszczędne i z tego co czytałem dość niezabijalne.

    Jedna ma z 5 lat, druga troche ponad rok - na razie bez awarii.

    A co do akumulatora - ja mam Bosha chyba S4 - akurat miałem na niego
    sporą zniżkę. Na razie bez zastrzeżeń, ale one podobno działają tak, że
    kilka tygodni po gwarancji potrafią zejść.
    Aporpos bez zastrzeżeń - było tej nocy parę razy -26 w nocy - Corolka
    E11 odpalala z 1 kręcenia.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 24. Data: 2010-09-05 13:17:40
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > [...] było tej nocy parę razy -26 w nocy [...]

    Zimy, zimy... ;-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327