  • 1. Data: 2013-04-23 15:39:32
    Temat: Wtyk JTAG
    Od: "MiSter" <p...@o...pl>

    Witam,

    miałem swego czasu w rękach kabelek JTAG ze sprytną wtyczką wtykaną w
    PCB("gniazdo" w postaci padów na pcb).
    Chodzi o rozwiązanie nisko kosztowe - nie wymagające montowania gniazda na
    pcb, aby np. zaprogramować układ.
    Robi takie wtyczki pewna zachodnia firma, której nazwy w tej chwili nie mogę
    namierzyć.

    Może ktoś zna takie rozwiązanie i mógłby się podzielić informacją.

    Pozdrawiam
    MiSter

  • 2. Data: 2013-04-23 15:48:28
    Temat: Re: Wtyk JTAG
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MiSter" napisał w wiadomości
    >miałem swego czasu w rękach kabelek JTAG ze sprytn? wtyczk? wtykan?
    >w PCB("gniazdo" w postaci padów na pcb).
    >Może kto? zna takie rozwi?zanie i mógłby się podzielić informacj?.

    Zlacza krawedziowe ?
    http://www.cyfronika.com.pl/krawedziowe.htm

    Dawniej stosowane do napedow dyskietek, potem twardych dyskow.

    A teraz to mozna sprobowac kabelek SATA albo USB ... tylko uwaga, zeby
    ktos tego pozniej nie pomylil..

    J.

  • 3. Data: 2013-04-23 15:59:42
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 23.04.2013 15:39, MiSter wrote:
> [...]
    > namierzyć.
    >
    > Może ktoś zna takie rozwiązanie i mógłby się podzielić informacją.

    Stosowałem metalizowane otwory pod listwę goldpin tylko z odrobinę
    zmienionym rastrem (2.5 zamiast 2.54, albo coś koło tego, pewnie lepiej
    by było spróbować z rastrem 1.27). Taka listwa wchodzi ciasno i na
    rzadkie używanie jest w sam raz.

    Michoo

  • 4. Data: 2013-04-23 21:40:54
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Kurcze, mam "przed oczyma" katalog z tygrysem, ale też nie przypomnę
    sobie nazwy... coś z oferty Soytera chyba. Zapytaj ich.

    A tak swoją drogą, nie chcesz przypadkiem własnego zrobić?
    Machnę Ci kosteczkę z dwoma słupkami naprowadzającymi i kilkoma
    szpilkami (oczywiście złocone na sprężynkach) i masz na wyłączność
    rozwiązanie. Na PCB wystarczą same pola + 2 otworki.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 5. Data: 2013-04-23 22:13:19
    Od: "MiSter" <p...@o...pl>

> [...]
    >(oczywiście złocone na sprężynkach) i masz na wyłączność rozwiązanie. Na

    To chyba było rozwiązanie które wskazał Leming Show.

    No super, że zrobisz, a jak jakiś Koreańczyk będzie musiał przeprogramować
    urządzenie to dam mu namiary na Ciebie abyś mu sprzedał taki kabelek ;-)

    Pozdrawiam
    MiSter

  • 6. Data: 2013-04-23 22:17:53
    Od: "Sylwester Łazar" <i...@a...pl>

> [...]
    > PCB("gniazdo" w postaci padów na pcb).
    > Chodzi o rozwiązanie nisko kosztowe - nie wymagające montowania gniazda na
    Może takie rozwiązanie będzie wystarczające.
    http://pickandplace.files.wordpress.com/2013/02/usb-
    temperature-logger-progr
    amming-tool1.jpg
    -- .
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar
    http://www.alpro.pl Systemy elektroniczne.
    i projektowania PCB.

  • 7. Data: 2013-04-23 22:25:49
    Od: Leming Show <l...@g...com>

> [...]
    > szpilkami (oczywiście złocone na sprężynkach) i masz na wyłączność
    > rozwiązanie. Na PCB wystarczą same pola + 2 otworki.

    Nie wiem jak inne, ale adapter serwisowy nokii ma podobne igly.
    Jeszcze go nie rozbieralem, ale moze igly z tego adapreta da sie
    wstawic do wlasnorecznie wyfrezowanej przejsciowki z pleksy.

  • 8. Data: 2013-04-23 22:57:39
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2013-04-23 19:55 Leming Show napisał(a):

    > http://www.segger.com/jlink-needle-adapter.html

    O, fajny patent.
    Czyli standardowe szpilki testowe + kawałek plastiku.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 9. Data: 2013-04-23 23:17:33
    Od: Leming Show <l...@g...com>

    On 23 Kwi, 22:57, Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>
    wrote:

    > O, fajny patent.
    > Czyli standardowe szpilki testowe + kawałek plastiku.

    Kiedys rozgladalem sie za takim patentem, pierwsze na co wpadlem to
    byly igly testowe do pcb, te prawdziwe. Cena niestety byla powalajaca.
    Ostatecznie do swoich prac kupilem kilka adepterow i programuje IC-ki
    przed lutowaniem.

  • 10. Data: 2013-04-24 00:52:01
    Od: Marek <f...@f...com>

    Ja używam sprezynowe piny mill-max'a