  • 1. Data: 2009-03-18 19:47:37
    Temat: Wspópracownik TPSA jednym z twórców nowego Prawa Telekomunikacyjnego
    Od: "isn" <i...@o...eu>

    Polecam zapoznać się z artykułem "Kolejne podejrzane interesy senatora Misiaka"
    na www.gazeta.pl . Jedno jest pewne TP nigdy nie składa broni. Lobbyści pracują.

    97,Kolejne_podejrzane_interesy_senatora_Misiaka.html

  • 2. Data: 2009-03-19 15:40:08
    Od: "Krzysztof \"at\" Lewandowski" <k...@-...pl>

    isn napisał(a), dnia pięknego 2009-03-18 20:47:
> [...]
    >
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,63971
    97,Kolejne_podejrzane_interesy_senatora_Misiaka.html

    Jaki to kraj? Nie pytaj..

  • 3. Data: 2009-03-19 19:05:01
    Od: "Jerzyn" <p...@o...eu>

    Użytkownik "Krzysztof "at" Lewandowski" <k...@-...pl> napisał w
    wiadomości news:gptp1h$ivb$1@achot.icm.edu.pl...

    97,Kolejne_podejrzane_interesy_senatora_Misiaka.html

    > Jaki to kraj? Nie pytaj..
    Dalej dziala widac "wiodaca sila narodu " i potezne pieniadze.
    Juras