  • 1. Data: 2012-05-08 22:11:45
    Temat: Re: Wroclaw - Poznan, ktoredy sprawniej i przyjemniej ?
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-08 22:13, janku pisze:
    > Cześć,
    >
    > Nie znam tych tras, a muszę w miarę szybko i bezstresowo
    > przejechać, bo dwulatek na tylnym siedzeniu awanturny jest.
    > Proszę o podpowiedzi czy z Wro do Poznania lepiej jechać
    > cały czas piątką

    Ja tam cały czas piątka latam, nie ma tragedii.

  • 2. Data: 2012-05-08 22:13:18
    Od: janku <j...@g...pl>

    Cześć,

    Nie znam tych tras, a muszę w miarę szybko i bezstresowo
    przejechać, bo dwulatek na tylnym siedzeniu awanturny jest.
    Proszę o podpowiedzi czy z Wro do Poznania lepiej jechać
    cały czas piątką
    czy
    Milicz-Krotoszyn-Jarocin
    czy
    piątką i w Rawiczu odbicie na Gostyń-Śrem ?

    (albo jeszcze inna inszość)

    --
    pozdr
    janku

  • 3. Data: 2012-05-08 22:35:44
    Od: to <t...@i...pl>

    begin janku

    > Wro do Poznania lepiej jechać cały czas piątką

    Jedziesz do megrimsa?

  • 4. Data: 2012-05-08 22:47:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "janku" napisał w wiadomości
> [...]
    >cały czas piątką
    >Milicz-Krotoszyn-Jarocin
    >piątką i w Rawiczu odbicie na Gostyń-Śrem ?

    Jeden pies - wszystkie kiepskie :-(
    Ta ostatnia chyba najmniej obciazona.

    Troche zalezy gdzie sie chcesz dostac w Poznaniu.

    J.

  • 5. Data: 2012-05-08 23:04:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Jeden pies - wszystkie kiepskie :-(
    > Ta ostatnia chyba najmniej obciazona.

    Ale cały czas w remoncie.
    Wahadła i te sprawy.

  • 6. Data: 2012-05-08 23:15:38
    Od: janku <j...@g...pl>

    > Troche zalezy gdzie sie chcesz dostac w Poznaniu.

    w sumie to tranzyt będzie
    dalej na północ
    czyli albo lewą albo prawą flanką

    --
    pozdr
    janku

  • 7. Data: 2012-05-08 23:19:04
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-05-08 22:35, to pisze:
    > begin janku

    > Jedziesz do megrimsa?

    Nadal mam 2 naklejki

  • 8. Data: 2012-05-08 23:20:32
    Od: janku <j...@g...pl>

    > Troche zalezy gdzie sie chcesz dostac w Poznaniu.

    w sumie to tranzyt będzie
    dalej na północ
    czyli przez Poznań albo lewą albo prawą flanką,
    około 14:00

    --
    pozdr
    janku

  • 9. Data: 2012-05-08 23:23:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "janku" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > w sumie to tranzyt będzie
    > dalej na północ

    To omiń Poznań szerokim łukiem, najlepiej przez Buk gdzieś.

  • 10. Data: 2012-05-08 23:33:49
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-08 23:19, megrims pisze:
    > Nadal mam 2 naklejki

    A ja bym chciał jedną, gdzie należy się zgłosić w Poznaniu?