  • 41. Data: 2015-11-18 11:54:21
    Temat: Re: Wrocław-Modlin - jak?
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Zapomniałeś o ozięble. I teraz nie wygląda to tak dramatycznie.
    > Zresztą jesteś niekonsekwentny jak baba, już raz się żegnałeś, a i tak
    > zaśmiecasz wątek.

    Panowie dajcie sobie już siana:)

  • 42. Data: 2015-11-18 12:30:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2015-11-18 o 11:32, J.F. pisze:
    >Przecież napisał że jedzie z dzieciakami .. więc nie pisz może ....

    A, to nie przeczytalem.

    No to jeszcze kwestia kosztow dochodzi - im wiecej osob, tym pociagi
    drozsze :-)

    >Bardzo możliwe, zwłaszcza jeśli chodzi o ciuchy i mniej znanych
    >projektantów np. z centrum MODO.

    >Bzdura ...

    Mnie zniecheca, ale zona moze miec inne zdanie kupujac np sukienke .
    Przy ciuchach to i mnie nie zniecheca ... ale spodni czy koszul to nie
    musze w Warszawie kupowac :-)

    >A może dzieciaki chciały by wejść na PKiN :)

    Dzieciaki to pewnie by chcialy to Centrum Nauki zwiedzic, a wtedy
    godzina na pewno za malo :-)

    J.

  • 43. Data: 2015-11-18 12:39:10
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-18 o 12:30, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    >
    > A, to nie przeczytalem.
    >
    > No to jeszcze kwestia kosztow dochodzi - im wiecej osob, tym pociagi
    > drozsze :-)

    Przy dzieciakach zdecydowanie nie jest to opcja opłacalna.

    > Mnie zniecheca, ale zona moze miec inne zdanie kupujac np sukienke .
    > Przy ciuchach to i mnie nie zniecheca ... ale spodni czy koszul to nie
    > musze w Warszawie kupowac :-)

    Mi to też tam obojętne tak samo (prawie) jak mojej zonie ale znam takie
    co to tylko wybrane modele z kolekcji mogą kupować :)

    > Dzieciaki to pewnie by chcialy to Centrum Nauki zwiedzic, a wtedy
    > godzina na pewno za malo :-)

    Na CNK to cały dzień trzeba, ale PKiN i panorama DC spokojnie do
    obskoczenia w 30 min.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 44. Data: 2015-11-18 13:13:00
    Od: Przemek <p...@g...com>

    W dniu środa, 18 listopada 2015 08:10:02 UTC+1 użytkownik Chris napisał:

    > I to jest konkretna odpowiedz a nie te pieniące się oszołomy.
    > Ty mi powiedz czy do wrocka warto jechać autem czy wystarczy pociągiem,
    > nigdy na dłużej nie byłem we wrocku a chciał bym wpaść na jakiś weekend
    > i pozwiedzać sobie.

    Wystarczy pociągiem. Byłem w tym roku w maju podczas długiego weekendu i auto
    przestało 3 dni pod hotelem. Jeżeli nie ruszasz się poza centrum, to auto nie jest
    potrzebne. Do ZOO można dopłynąć statkiem, ale nie wiem, czy nie mają przerwy zimą,
    wtedy pozostaje komunikacja miejska lub taxi :).

    pozdrawiam
    Przemek

  • 45. Data: 2015-11-18 13:21:49
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-18 o 13:13, Przemek pisze:

> [...]
    potrzebne. Do ZOO można dopłynąć statkiem, ale nie wiem, czy nie mają przerwy zimą,
    wtedy pozostaje komunikacja miejska lub taxi :).

    Nie znam Wrocławia jako miasto stąd zastanawiam się czym pojechać ale
    widzę że można spokojnie pociągiem, na razie to tylko plany.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 46. Data: 2015-11-18 13:28:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 14.11.2015 o 10:17, ddddddddd pisze:
    >Nic nie brakuje, w sensie, że dwupasmówkę masz cały czas, acz nie
    >zawsze ekspresową.

    Taa, dwupasmowke, szkoda tylko, ze prowadzaca przez duze miasto w
    szczycie.
    W efekcie google przewiduje ~1.5h ... co by nie bylo jeszcze tak zle
    jak na ~50km.

    Google podpowiada jeszcze, aby Lodz ominac przez Rzgow i Brzeziny ....
    moze to i ma sens.

    J.

  • 47. Data: 2015-11-18 15:13:03
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    > Sprawa już jest rozwiązana przez autora posta więc skończ temat.

    Sprawa przez autora wątku była rozwiązana od początku - pytał, którędy
    jechać _samochodem_. Temat się skończy, jak przestaniesz zarzucać mi
    kłamstwo, pisząc samemu głupoty o 3,5h z Wrocławia do Modlina...

    --
    Axel

  • 48. Data: 2015-11-18 15:23:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-18 o 15:13, Axel pisze:

> [...]
    > jechać _samochodem_. Temat się skończy, jak przestaniesz zarzucać mi
    > kłamstwo, pisząc samemu głupoty o 3,5h z Wrocławia do Modlina...

    Aż dziwne, że Chris nie proponuje przyjazdu dzień wcześniej i noclegu w
    hotelu, motywując to możliwością podziwiania nocnej stolicy. Byłoby to
    równie "bliskie" odpowiedzi na temat.

    --
    Liwiusz

  • 49. Data: 2015-11-18 18:39:11
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 18.11.2015 o 08:14, Chris pisze:

    > Np. pozwiedzać DC z dzieciakami, zrobić zakupy w centrum, czasu na
    > spędzenie jest dużo. Nikt nie wie jak często kolega jest w DC.

    ROTFL !!!!
    To nie te czasy, że zaopatrzenie były tylko w firmowych sklepach przy
    centrali w Warszawie.
    Galerie handlowe i sklepy wszędzie takie same, w Warszawie tylko ceny
    wyższe....

  • 50. Data: 2015-11-18 21:09:21
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2015-11-18 o 13:28, J.F. pisze:

    > Taa, dwupasmowke, szkoda tylko, ze prowadzaca przez duze miasto w szczycie.
    > W efekcie google przewiduje ~1.5h ... co by nie bylo jeszcze tak zle jak
    > na ~50km.

    Przez jakie duże miasto ci prowadzi DK8 kiedy zjedziesz z S8 w Rzgowie i
    wjedziesz na S8 koło Piotrkowa Tryb.?

    > Google podpowiada jeszcze, aby Lodz ominac przez Rzgow i Brzeziny ....
    > moze to i ma sens.

    Nie ma

    Sławek