  • 31. Data: 2015-11-18 10:58:06
    Temat: Re: Wrocław-Modlin - jak?
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-18 o 10:50, ddddddddd pisze:

    > może dałoby się szybciej, ale wpisałem w jakąś wyszukiwarkę - przesiąść
    > chciałbym się maksymalnie raz i bez chodzenia po mieście, jakbym miał
    > dotrzeć do Warszawy w 3,5h, poczekać z pół godziny i kolejne pół jechać
    > do Modlina to bym się zdecydował, a tak to wolę autem- dla dzieci to
    > żadna odległość, bo nad Balaton przez zakopane nie narzekali (chociaż
    > powrotna droga przez czeskie serpentyny bardziej im się podobała ;) - a
    > na miejscu mam parking i transfer na lotnisko

    To była propozycja, znajoma jeździ do firmy z Zegrza pod Warszawą do
    Wrocławia i bardzo często jeździ pociągiem dla tego podałem taki temat
    jako alternatywę dla auta.

    > ja tam jeżdżę autem i sobie chwalę :), do samej Warszawy też jest super
    > droga (latam właśnie S8->A2) - jadąc szybciej to godzina jazdy do Łodzi,
    > pół godziny przez Łódź i jak dobrze pamiętam ok pół godziny A2 do
    > Warszawy :) - ale to przy dobrej pogodzie, tak jak jest teraz to i ja
    > nie jeżdżę powyżej 180km/h ;)

    To fakt, szybciutko się jeździ tą trasą.

    > ale jak pojedziesz pociągiem to wydaje mi się że i tak główne atrakcje
    > są dość dobrze skomunikowane (często auto musisz zostawić przystanek
    > wcześniej bo na miejscu nie znajdziesz parkingu albo tylko płatny)

    Zobaczę, na razie to jest w planach i to pewnie jak będzie ciepło żeby
    wpaść do ZOO.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 32. Data: 2015-11-18 11:02:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-18 o 10:55, Chris pisze:

    > Sprawa już jest rozwiązana przez autora posta więc skończ temat.

    Ale dlaczego? Głupotę warto tępić nawet po "zamknięciu" wątku (którego
    się wszak i tak nie zamyka na usenecie).

    Więc, z łaski swojej, stosuj się do swoich rad - samodzielnie.

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2015-11-18 11:07:30
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 18.11.2015 10:50, ddddddddd pisze:

> [...]
    > dotrzeć do Warszawy w 3,5h, poczekać z pół godziny i kolejne pół jechać
    > do Modlina to bym się zdecydował, a tak to wolę autem-

    Autem pewnie elastyczniej - ale potem trzeba gdzieś zaparkować...

    Pociąg nie wygląda jakoś bardzo źle:
    Wrocław Główny 11:16 -> Warszawa Wschodnia 15:07
    Warszawa Wschodnia 15:23 -> Modlin 15:58
    (albo Warszawa Wschodnia 16:25 -> Modlin 16:57)

    Główna wada to taka, że w Modlinie jesteś za wcześnie. Ale za to masz
    zapas na wypadek spóźnienia pociągu, coś za coś.

    MJ

  • 34. Data: 2015-11-18 11:10:33
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 2015-11-18 o 10:58, Chris pisze:

    > To była propozycja, znajoma jeździ do firmy z Zegrza pod Warszawą do
    > Wrocławia i bardzo często jeździ pociągiem dla tego podałem taki temat
    > jako alternatywę dla auta.

    dlatego sprawdziłem to w pierwszej kolejności, jakiś miesiąc temu.
    Pewnie do firmy ma to większy sens - niższe koszty, a pewnie jak jedzie
    na tydzień do pracy to we Wrocławiu pojawia się już w niedzielę- i nie
    musi być na daną godzinę

    > Zobaczę, na razie to jest w planach i to pewnie jak będzie ciepło żeby
    > wpaść do ZOO.

    jak będzie ciepło... to pewnie będzie się opłacało pociągiem (mam
    nadzieję że to żart z mojej strony), bo Wrocław prowadzi politykę
    przesiadki na komunikację zbiorową (zbiorkom nie koniecznie się
    polepsza, ale coraz gorzej się jeździ autem - z dróg trzypasmowych robią
    dwupasmowe, z dwu - jednopasmowe, w planach było wyłączenie głównej
    drogi w centrum i zrobienie deptaka...

    Łukasz

  • 35. Data: 2015-11-18 11:17:13
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-18 o 11:02, Liwiusz pisze:

    > Ale dlaczego? Głupotę warto tępić nawet po "zamknięciu" wątku (którego
    > się wszak i tak nie zamyka na usenecie).

    Twoją na pewno .. żegnam

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 36. Data: 2015-11-18 11:18:30
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

> [...]
    > poście, to będziesz wiedział, że pytający jedzie z Kątów Wrocławskich. A
    > potem sprawdź rozkład Kąty - Modlin i odszczekaj...

    Akurat dojazd do Wrocławia to najmniejszy problem i zawsze się znajdzie
    ktoś kto mnie tam podrzuci autem (ale fakt że i tak min. pół godziny to
    zajmie)

    Łukasz

  • 37. Data: 2015-11-18 11:20:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-18 o 11:17, Chris pisze:

    > Twoją na pewno .. żegnam

    Zapomniałeś o ozięble. I teraz nie wygląda to tak dramatycznie.
    Zresztą jesteś niekonsekwentny jak baba, już raz się żegnałeś, a i tak
    zaśmiecasz wątek.

    --
    Liwiusz

  • 38. Data: 2015-11-18 11:20:45
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-18 o 11:10, ddddddddd pisze:

> [...]
    > polepsza, ale coraz gorzej się jeździ autem - z dróg trzypasmowych robią
    > dwupasmowe, z dwu - jednopasmowe, w planach było wyłączenie głównej

    Ostatnio i jedynie we Wrocławiu byłem z 15 lat temu i to tylko do
    dworca, potem taryfą do znajomego i od razu wypad w góry.

    Pomyślę i zobaczę czy warto się pchać autem, teraz jak jest pentolino to
    trasę pokonuje się szybko i wygodnie (chyba).
    THX i kończymy bo zeszliśmy z tematu.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 39. Data: 2015-11-18 11:32:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    >Np. pozwiedzać DC z dzieciakami,

    Moze nie ma, moze w szkole, moze nie chce dzieciakow brac w celu
    oderania, bo dosc z odbieranym problemow.

    >zrobić zakupy w centrum, czasu na spędzenie jest dużo. Nikt nie wie
    >jak często kolega jest w DC.

    Myslisz, ze w warszawskich sklepach jest inny wybor w niz we
    wroclawskich ?
    A ewentualne problemy gwarancyjne zniechecaja do dalekich zakupow.

    Ale ... czasu wcale nie jest duzo.
    Z Centralnego jeden pociag do Modlina 16:15-17:17, drugi 16:35-17:39,
    trzeci 16:46-17:39 - ale bilet inny, czwarty 16:50-18:06.
    Z wyjsciem i dojsciem do dworca zostaje godzina - czasu tyle, ze mozna
    sprawdzic czy PKiN jeszcze stoi :-)
    O tyle dobrze, ze tych pociagow duzo, nawet jak sie troche poslizgnie,
    to jest rezerwa.

    Przy czym to nie koniec rachunkow czasowych, bo jak mam odjazd 11:18,
    to potrzebuje ~30 min na dojazd autobusem do dworca z domu.
    Ale planowac przyjazd powinienem na 11:00, zeby rezerwa byla. Czyli
    odjazd spod domu 10:30.
    Ja akurat mam doskonale polaczenia, ale dwa przystanki wczesniej
    tramwaj jest 10:23 i 10:38.
    Do przystanku kawalek, tramwaj moze sie pospieszyc, w praktyce o 10:00
    musze wyjsc, no moze 10:05.
    Albo taksowke na 10:30 zamawiac.

    W samochod zas wsiadam o 14:00 i spokojnie jade.
    Choc gdyby to byl odlot a nie przylot, to lepiej zarezerwowac dwie
    godziny zapasu :-)

    J.

  • 40. Data: 2015-11-18 11:41:54
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-18 o 11:32, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    > Moze nie ma, moze w szkole, moze nie chce dzieciakow brac w celu
    > oderania, bo dosc z odbieranym problemow.

    Przecież napisał że jedzie z dzieciakami .. więc nie pisz może ....

    > Myslisz, ze w warszawskich sklepach jest inny wybor w niz we wroclawskich ?

    Bardzo możliwe, zwłaszcza jeśli chodzi o ciuchy i mniej znanych
    projektantów np. z centrum MODO.

    > A ewentualne problemy gwarancyjne zniechecaja do dalekich zakupow.

    Bzdura ...

    > Z wyjsciem i dojsciem do dworca zostaje godzina - czasu tyle, ze mozna
    > sprawdzic czy PKiN jeszcze stoi :-)

    A może dzieciaki chciały by wejść na PKiN :)

    Skończmy ten temat bo to nie mam sensu, nawet auto tematu napisał że
    rozważał pociąg więc nie tylko ja pomyślałem o takiej alternatywie.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl