  • 121. Data: 2011-02-17 10:53:52
    Temat: Re: Wniosek do Trybunału Konstytucyjnego już jest!
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ijiouo$1a9i$...@n...ipartners.pl...

    > Podałeś zdaje się jeden przykład: dostrzeżenia pojazdu z tyłu w kiepskich
    > warunkach pogodowych.

    nie tylko w kiepskich, miałem taką sytuację w słoneczny letni dzień w
    centrum warszawy

    > Ale skupmy się na dobrych warunkach pogodowych (bo w złych świecić zawsze
    > należało i nikt tego nie kwestionuje).

    jak wyżej

    > a) gdy nikt nie świeci, wszyscy są dobrze widoczni

    nieprawda

    > b) gdy świecą niektórzy, bardziej rzucają się w oczy, kosztem pozostałych
    > (znane właściwości percepcji)

    nie kosztem, po prostu są lepiej widoczni, a to nie to samo, co "nieświecący
    są gorzej widoczni"

    > c) gdy świecą wszyscy, wszyscy są dobrze widoczni

    tu zgoda, tylko "dobrze", zamieniłbym na "lepiej"

    > c) jest równoważne a), tyle że bardziej kosztowne.

    nie, absolutnie c nie jest równoważne, a, chyba że dobrze, zamienisz na "tak
    samo"

    > I niestety, c) to tylko teoria, ponieważ zawsze są uczestnicy ruchu gorzej
    > lub wcale nie oświetleni.

    no i co z tego, ale na tych nieoświetlonych nie masz rady, a tych lepiej
    oświetlonych masz szanse wcześniej/szybciej dostrzec

    i tu się w całości zgadzam

  • 122. Data: 2011-02-17 11:00:41
    Od: "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl>

    szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:ijiqbk$s4r$...@i...gazeta.pl...

    > naprawdę nie wiesz?
    >
    > włączasz światła, wychodzisz z auta i obchodzisz je naokoło, to naprawdę
    > działa :D

    I ty to robisz co rano.
    Nie rozśmieszaj mnie, niuniek.

  • 123. Data: 2011-02-17 11:01:37
    Od: "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl>

    szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:ijipct$oa4$...@i...gazeta.pl...

    > mówiłem żes popłynął :)

    > skoroś ty taki głęboki, to teraz wykaż związek przyczynowo skutkowy,
    > pomiędzy świeceniem w dzień, a nieprzestrzeganiem obowiązującego prawa, no i
    > oczywiście udowodnij, że ci sami debile, co teraz nie dbają o oświetlenie,
    > dbali by o nie, jakby nie było nakazu ;)

    Szkoda słów. Co za idiota.

  • 124. Data: 2011-02-17 11:02:45
    Od: "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl>

    Myjk <m...@n...op.pl> napisał(a):

    > 2011-02-17 10:40:22 marian z campingu

    > ROTFL
    > Za normalnych czasów tego nie było!

    Za normalnych czasów świateł używało się przez około 20% przebiegu samochodu,
    przynajmniej przy takim założeniu są one projektowane.

  • 125. Data: 2011-02-17 11:05:35
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ijirk8$407$...@i...gazeta.pl...

    > I ty to robisz co rano.
    > Nie rozśmieszaj mnie, niuniek.

    nie synku, ale raz na jakiś czas i dzięki temu nie jeżdżę jak ślepy, bo o
    dziwo zapasowe żarówki mam w samochodzie i nie muszę jeździć i szukać, tak
    naprawdę można, polecam to jak kiedyś zaczniesz jeździć synku

  • 126. Data: 2011-02-17 11:07:24
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ijirm1$4bv$...@i...gazeta.pl...

    > Szkoda słów. Co za idiota.

    najważniejszy element każdej terapii, to przyznanie się przed samym sobą, do
    własnej ułomności

    także jeszcze jest dla ciebie nadzieja

  • 127. Data: 2011-02-17 11:19:37
    Od: "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl>

    szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > dziwo zapasowe żarówki mam w samochodzie i nie muszę jeździć i szukać, tak
    > naprawdę można, polecam to jak kiedyś zaczniesz jeździć synku

    I pewnie jak tak biegasz wokół samochodu to jeszcze robisz przysiady?

    http://dadrl.pl/images/motor1_2008.jpg

  • 128. Data: 2011-02-17 11:26:53
    Od: "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl>

    szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > wiadomości grup dyskusyjnych:ijirm1$4bv$...@i...gazeta.pl...

    > najważniejszy element każdej terapii, to przyznanie się przed samym sobą, do

    Nie pogrążaj się jeszcze bardziej.

  • 129. Data: 2011-02-17 11:45:34
    Od: "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl>

    O, jaki miły widok:

    http://dadrl.pl/images/tk3.jpg

  • 130. Data: 2011-02-17 11:50:54
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ijiu8e$euk$1@inews.gazeta.pl...
    > O, jaki miły widok:
    >
    > http://dadrl.pl/images/tk3.jpg

    No tak, ale jeżeli nie będzie jednocześnie ZAKAZU używania świateł w dzień,
    to automatycznie przeciwników takiego świecenia będzie gorzej widać, więc -
    zgodnie z ich logiką - IM się pogorszy.
    Wali mnie to. Ja nie mam zamiaru gasić dopóki mnie nie zastrzelą. Jak ktoś
    się boi że go będzie mniej przeze mnie widać to niech sobie też włączy.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII