    From: duddits <d...@b...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Włamali mi się do garażu i ukradli... (Gdynia)
    Date: Wed, 07 Oct 2009 12:15:33 +0200

    Leszek Karlik pisze:
    [..]
    > W sumie należy się cieszyć. ZTCW to większość motocykli jest kradziona
    > z garaży, cisza, spokój, nikt nie patrzy, jeżeli jest zabezpieczony to
    > często jest sporo narzędzi pod ręką.

    W sumie to zależy od tego co to była za grupa złodziei. Upłynnienie
    czegoś takiego jak motocykl czy, dajmy na to, samochód to już jednak
    jest bardziej skomplikowany problem logistyczny niż opchnięcie kasku na
    jakimś tam bazarze czy innej giełdzie. Poza tym do czasu sprzedaży
    gdzieś takiego sprzęta trzeba ukryć, przebić numery, rozebrać na części,
    itd.

    Mnie też niedawno włamano się do piwnicy, w której trzymałem rowery.
    Rowery były spięte ze sobą i do metalowego regału. Nie wiem czy nie
    mieli czasu, czy narzędzi (a może jedno i drugie) dość, że rowerów nie
    ruszyli, ale za to dmuchnęli mi nowiutką kurtkę Modeki, którą
    nieopatrznie zostawiłem poprzedniego dnia na wieszaku pod sufitem.

    --
    duddits