  • 11. Data: 2011-07-03 08:42:37
    Temat: Re: Władysławowo i okolice
    Od: " BrunoJ" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 12. Data: 2011-07-03 08:56:05
    Od: " BrunoJ" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    BrunoJ <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    Sorki, sie wyslalo samo ;-).
    Autostrada do Sopotu brzmi ciekawie, tylko.... kiedy? ;-)
    A tak na serio.
    Wczoraj zaliczylem Bydg-Wladek i spowrotem. Sobota. Przed poludniem zatkane od
    Gdyni do Redy (i pewnie dalej, ale po skrecie na droge wlasciwa juz bylo
    spokojnie). Przy czym calosc posuwala sie do przodu, tyle ze w tlumie. Podoga
    nad morzem znosna, miedzy Bydg i Gda w obie strony do mniejszy lub wiekszy
    deszcz. Czas przejazdu wyszedl ok 3:15. Spowrotem byloby szybciej, gdybym na
    pierwszym z brzegu orlenie dostal hotdogi, a nie stawal co chwile (udalo sie
    czesciowo na 3cim).
    Jedyne remonty to obwodnica 3miasta (szczesliwie zakorkowana w druga strone).
    Mialem wrazenie ze wiecej ludzi wracalo niz jechalo nad morze.
    Z rzeczy mniej fajnych, w strone "do Wladka" 2 auta w rowie na dachu,
    spowrotem - kolejne (juz prawie przy Wladku, ktos nie dowiozl rodziny - zafira
    z 'misiowatymi' zaslonkami z tylu. Przykre.
    Tak mi sie jeszcze skojarzylo - w zeszlym tygodniu w piatek na autostradzie w
    strone Gda stalo poobijane ze wszystkich stron Porsche (carrera chyba),
    czerwone. Wygladalo ze nie poszlo przed dach, ale zaliczylo bilarda po
    barierkach. Mokrawo, wiec pewnie sie przyczepnosc skonczyla.

    --
    pozdr
    BrunoJ, Bydg