  • 1. Data: 2011-06-27 14:26:19
    Temat: [trasa] gliwice mrzeżyno?:)
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    cześć

    ktoś zwas pewnie wie, tego czego ja niewiem:)
    czyli jak wygląda trasa e40/e65 nadmorze z gliwic?

    tutaj mamy takie oopcje:
    http://tiny.pl/hfn3l

    myślicie że warto jechać przez niemcy?
    dotej pory nie bralem tego pod uwagę ze względu na posiadanie gorszego auta,
    ale w tym roku jadę już czymś co jest nowsze niż 20 lat;) ztąd takie
    pytanie.

    jak wygląda aktualnie przejazd trasą tradycyjną, nie przez niemcy?

    ktoś coś podpowie, co mnie spotkać może?

    będę jechał najprawdopodobniej z psem, więc jakieś postoje mnie czekają,
    chociaż pies akurat uwielbia jazdę,

    jak sądzicie, jak realnie, co będzie wygodniejsze i sensowniejsze?:)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 2. Data: 2011-06-27 14:30:29
    Temat: Re: [trasa] gliwice mrzeżyno?:)
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Nadkladasz i to zdrowo.
    Rasa Gorzow - Szczecin juz jest oddana, wiec 100km lecisz ladnie.
    Nie wiem czy sie oplaca przez Niemcy...
    Nie lepiej tak:
    http://tiny.pl/hfn3l

  • 3. Data: 2011-06-27 14:30:32
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości
    > cześć
    [...]

    no, i ruszam dopiero za 2-3 tygodnie, więc jeśli to ma jakieś znaczenie...;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 4. Data: 2011-06-27 14:35:18
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Link nie dziala, wkazdym badz razie lepiej przez Gorzow.
    http://mapa.targeo.pl/1_Gliwice,,2_Mrze%C5%BCyno,#ta
    rgeo-top

  • 5. Data: 2011-06-27 15:50:25
    Temat: Re: [trasa] gliwice mrze?yno?:)
    Od: Ramok <c...@c...com>

    W dniu 27.06.2011 14:26, Bartek napisał(a)/has written:
    > cze??
    >
    > kto? zwas pewnie wie, tego czego ja niewiem:) czyli jak wygl?da trasa
    > e40/e65 nadmorze z gliwic?
    Ja kilkukrotnie jeździłem A4 do Legnicy, potem "w górę mapy" i sobie
    chwalę tę trasę (i to nawet zanim pooddawali obwodnice/S-kę, teraz jest
    zapewne jeszcze lepiej). Ale też zawsze jeżdżę takie trasy w nocy...
    Jeśli też planujesz jazdę nocą, polecam. Za dnia nie wiem jak z ruchem,
    ale dwukrotnie wracałem trochę za dnia i tragedii nie było (to już za
    czasów, gdy były obwodnice), IMHO szkoda nadrabiać przez Niemcy. Chyba
    że masz super brykę, nie żal Ci paliwa a ponad wszystko cenisz
    bezpieczeństwo (na A zwierzyna raczej nie wbiegnie...) i ew. płynność
    jazdy, ale z tym też różnie może być...

    Szerokości!
    /Ramok

  • 6. Data: 2011-06-27 16:01:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Ramok,

    Monday, June 27, 2011, 3:50:25 PM, you wrote:

> [...]
    > że masz super brykę, nie żal Ci paliwa a ponad wszystko cenisz
    > bezpieczeństwo (na A zwierzyna raczej nie wbiegnie...) i ew. płynność

    Jechałem ponad rok temu, kiedy jeszcze S3 i obwodnice nie były
    skończone i uzyskałem tak dobre czasy, że nie sądzę, żeby opłacało się
    jechać przez Niemcy.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2011-06-27 16:05:58
    Od: "Marcin Luty" <m...@g...com>

> [...]
    > chociaż pies akurat uwielbia jazdę,
    >
    > jak sądzicie, jak realnie, co będzie wygodniejsze i sensowniejsze?:)

    Wygodniejszy i mniej stresowy jest przejazd przez Niemcy. Jechalem tak juz
    kilkakrotnie z Krakowa - czas przejazdu jest podobny jak przez Polske (w
    dobrych warunkach w dzien). Mi sie akurat nie spieszylo i jechalem non-stop
    110-120 km/h, srednia wyszla na poziomie 105 km/h. Jak nie zal Ci paliwa to
    mozna w Niemczech depnac i bedziesz sporo szybciej.
    Jak planujesz jechac w nocy to raczej nie warto, to idealna droga w czasie
    "zmiany turnusow", w weekendy. No i czym dalej na wschod wybrzeza tym mniej
    sie oplaca.

    --
    ml

  • 8. Data: 2011-06-28 12:38:23
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Ramok" <c...@c...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > ale dwukrotnie wracałem trochę za dnia i tragedii nie było (to już za
    > czasów, gdy były obwodnice), IMHO szkoda nadrabiać przez Niemcy.

    jadę w niedzielę, więc liczę na to że niebędzie biedy.

    jak by ktoś miał wskazowki co do samej trasy - będę zobowiązany;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 9. Data: 2011-06-28 14:42:24
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-06-27 15:50, Ramok wrote:

> [...]
    > że masz super brykę, nie żal Ci paliwa a ponad wszystko cenisz
    > bezpieczeństwo (na A zwierzyna raczej nie wbiegnie...) i ew. płynność

    Jak się ma w/w trasa przez Legnicę, w porównaniu do DK11?

    Tak się składa że za dwa tygodnie jadę ponownie nad morze (też
    Mrzeżyno), tyle że z Krakowa - wyjazd koło północy, przyjazd na miejsce
    przed południem.

    I zastanawiam się co lepsze - czy DK11, czy A4 do Legnicy i potem
    Zielona Góra i Gorzów, jak proponujecie?

    Pozdrawiam,

    --
    MM

  • 10. Data: 2011-06-29 09:00:11
    Od: Ramok <c...@c...com>

    W dniu 28.06.2011 14:42, Maciej M. napisał(a)/has written:
    > Jak się ma w/w trasa przez Legnicę, w porównaniu do DK11?
    [...]
    > I zastanawiam się co lepsze - czy DK11, czy A4 do Legnicy i potem
    > Zielona Góra i Gorzów, jak proponujecie?
    Nie mam porównania (bo zawsze jeździłem przez Legnicę -szkoda mi było
    czasu i nerwów nocą, wybierałem "główną trasę" i miałem święty spokój -z
    dziurami, oznaczeniami itp.), ale IMHO o tej godzinie, to nie ma co
    kombinować. Więcej info (w tym dot. porównania z DK11) jest do
    wygrzebania z archiwum, bo pytanie o tę trasę pada co najmniej raz do
    roku... ;)

    Pozdrawiam!
    /Ramok