  • 21. Data: 2016-01-21 12:29:24
    Temat: Re: Wirtualny napęd DVD
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-01-21 o 10:24, kosmos pisze:

    > Wtedy zagra w trybie offline, w co najwyżej nie będzie możliwy tryb
    > multiplayer (a ten akurat w Alien Shooter 2 nie występuje)...

    To dlaczego piszą że w przypadku zawieszenia konta w steamie
    nie da się pograć i traci zakupione tam gry ?

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2016-01-21 12:58:08
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2016-01-21 o 12:29, RadoslawF pisze:

    > To dlaczego piszą że w przypadku zawieszenia konta w steamie
    > nie da się pograć i traci zakupione tam gry ?

    Zawieszenie konta to inna sytuacja, to się dzieje raczej tylko jak coś
    nabroisz (np. oszukujesz w grach online albo posługujesz się nielegalnie
    pozyskanymi kluczami). I rzeczywiście, wtedy sobie nie pograsz, bo
    tracisz dostęp do swojej biblioteki (chyba, że gry masz pobrane na
    twardy dysk i przeszedłeś do trybu off-line zanim Cię zbanowali).

  • 23. Data: 2016-01-21 20:00:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-01-21 o 12:58, kosmos pisze:

> [...]
    > tracisz dostęp do swojej biblioteki (chyba, że gry masz pobrane na
    > twardy dysk i przeszedłeś do trybu off-line zanim Cię zbanowali).

    Steam to dojenie frajerów.
    Nie kupujesz gry (więc nie możesz nią dysponować jak swoją własnością)
    tylko ją dzierżawisz. Są przypadki kiedy dostęp do niej możesz stracić.
    Do tego część gier (głupio lub złośliwie napisana) bez sieci nie ruszy
    a część z założenie jest grą sieciową.
    Mam znajomego, często jeździ w delegacje, lubi pograć więc do gier
    ma laptopa i czasami się skarży że czasy kiedy każdą grę można było
    kupić na płytce i dało się pograć bez sieci były zdecydowanie lepsze.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2016-01-23 09:47:28
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2016-01-20 o 20:44, RadoslawF pisze:

    > Nie znam takiego programu.
    > Znam natomiast taki który załatwi ten problem w sposób jaki
    > już podałem. Korzystasz z "mojego sposobu" lub męczysz płytę
    > w czytniku. Innej opcji nie znam.
    >

    > Pozdrawiam

    Bo pewnie nie ma takiego programu (wirtualny napęd) który byłby w stanie
    robić obrazy zabezpieczonych płyt. Jakiś cymbał kiedyś napisał przy
    opisie Deamon Tools w wersji full, że program obsługuje również
    zabezpieczone gry, a ja mu uwierzyłem. Jednak po informacjach
    zamieszczonych w necie jasno widać że używanie zabezpieczonych płyt to
    problem dużo większy niż sklonowanie ich w wirtualnym napędzie.

  • 25. Data: 2016-01-23 09:47:41
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2016-01-20 o 19:23, Przemysław Ryk pisze:

    > Daaaawno już się tym nie zajmowałem - chyba ostatnie testy nagrywarek pod
    > kątem tworzenia obrazów / kopii płyt z zabezpieczeniami, to z 16 lat temu
    > robiłem. :) Tu masz trochę informacji - ale na ile one aktualne są, to nie
    > wiem.
    > http://m0001.gamecopyworld.com/games/gcw_cd-backup.s
    html?nf=0

    Dzięki za namiary. Będzie trochę czasu to spróbuje pokombinować wg
    wskazówek spod linku.

  • 26. Data: 2016-01-23 09:48:47
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2016-01-20 o 15:11, marfi pisze:
    > Użytkownik "Trybun" <c...@r...cb> napisał w wiadomości
    >
    > Kiedyś były programu zmniejszające "wycie" - jakiś CDspeed czy coś
    > podobnego - może teraz też to działa?

    Tak, były i są na dzień dzisiejszy takie programy. Jednak "wycie" to
    tylko jeden z elementów niedogodności korzystania z programów na płytach
    w fizycznym napędzie.

  • 27. Data: 2016-01-23 09:49:33
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2016-01-20 o 16:03, Robert Winkler pisze:

    > Spróbuj może od innej stromy.
    > Alien Shooter 2 powinien być dostępny na Steamie.
    > Możliwe że na opakowaniu oryginalnej płytki
    > znajduje się kod pozwalający na rejestracje gry w bibliotece steamowej.
    >
    > Jeśli zainstalujesz potem grę za pomocą klienta Steama,
    > to wtedy do uruchomienia gry nie będziesz potrzebował płytki w napędzie
    > ale jedynie aktywnego klienta i połączenia internetowego.
    >
    > --
    > Robert

    Chyba nie tędy droga z moim limitowanym łączem netowym?

  • 29. Data: 2016-01-23 13:54:32
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 23 Jan 2016 09:49:33 +0100, Trybun napisał(a):

    > Chyba nie tędy droga z moim limitowanym łączem netowym?

    No niestety - jeżeli nie stosować cracków, to masz do wyboru: Steam i co
    jakiś czas weryfikacja online, lub płyta w napędzie.

    Nie wiem, jak w przypadku Alien Shooter 2, ale przy niejednym tytule wydawcy
    mieli poronione pomysły - czyli np. miałeś całą zawartość na płycie,
    instalowałeś, podpinałeś do Steam, a ta franca zaczynała wszystkie pliki
    przez net ciągać, zamiast tylko sprawdzić, jakie aktualizacje powinien
    dossać. I tu może być problem z limitem transferu danych na łączu.

    [ Gdy mężczyźnie jest źle - szuka żony. Gdy mężczyźnie jest dobrze - żona ]
    [ szuka jego. (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 28. Data: 2016-01-23 13:54:32
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 23 Jan 2016 09:47:28 +0100, Trybun napisał(a):

> [...]
    > zamieszczonych w necie jasno widać że używanie zabezpieczonych płyt to
    > problem dużo większy niż sklonowanie ich w wirtualnym napędzie.

    Obrazy zabezpieczonych płyt się - w zależności jeszcze od tego, co sam napęd
    DVD potrafił - robiło (z tego co pamiętam) w Alcohol 120% lub Clone CD.
    Obraz wykonany podmontowywało się w wirtualnym napędzie i Daemon Tools się
    niejednokrotnie, acz nie zawsze, sprawdzał. Większe szanse były z użyciem
    Alcohol 120%.

    [ Zdrowy rozsądek to zbiór uprzedzeń nabytych do osiemnastego roku życia. ]
    [ (Albert Einstein) ]

  • 30. Data: 2016-01-28 21:02:03
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał:

> [...]
    > używanie zabezpieczonych płyt to problem dużo większy niż sklonowanie ich w

    Wirtualny napęd nie służy do klonowania czegokolwiek, ale do symulowania napędu
    optycznego. A ominąć zabezpieczenia potrafił Alcohol 120 w pierwszych wersjach.
    Jednak po protestach lobby producenckiego ta funkcjonalność w kolejnych wersjach
    zoztała usunięta,

    Pzdr