  • 1. Data: 2010-02-12 12:19:47
    Temat: Winetka Czechy.
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Poradzcie gdzie kupować winietkę na Czechy w Chałupkach! Wolałbym za
    korony.

    pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2010-02-12 12:36:02
    Temat: Re: Winetka Czechy.
    Od: Przemek <jpparo@usun_gazeta.pl>

    MichałG pisze:
    > Poradzcie gdzie kupować winietkę na Czechy w Chałupkach! Wolałbym za
    > korony.

    Jak za korony, to dowolna stacja benzynowa na terytorium CZ.

    Przemek

  • 3. Data: 2010-02-12 14:32:42
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Przemek pisze:

    > Jak za korony, to dowolna stacja benzynowa na terytorium CZ.

    dzieki. To oczywiste.
    Chodzi mi czy jest taka stacja na tej trasie - z Chałupek na BRno -
    ZANIM wjade na odcinek z poplatkom......

  • 4. Data: 2010-02-12 15:04:31
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Chodzi mi czy jest taka stacja na tej trasie - z Chałupek
    > na BRno - ZANIM wjade na odcinek z poplatkom......

    A jaki jest powód niechęci nabycia winiety po prostu na
    granicy? Jeśli to nie tajemnica ;-)

  • 5. Data: 2010-02-12 15:23:06
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Robert_J pisze:

    > A jaki jest powód niechęci nabycia winiety po prostu na granicy? Jeśli
    > to nie tajemnica ;-)

    godz. 4.00 i jazda nowym mostem. Tam nie widziałem żadnej budy z
    naklejkami. ;)

  • 6. Data: 2010-02-12 15:43:44
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Feb 2010 15:04:31 +0100, Robert_J wrote:

    >A jaki jest powód niechęci nabycia winiety po prostu na
    >granicy? Jeśli to nie tajemnica ;-)

    A gdzie na granicy ? Granice ostatnio puste ?

    J.

  • 7. Data: 2010-02-17 17:01:49
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 12 Feb 2010 12:19:47 +0100, MichałG napisał(a):

    > Poradzcie gdzie kupować winietkę na Czechy w Chałupkach! Wolałbym za
    > korony.

    Przekraczasz granicę nowym mostem i kierujesz się na ekspresówkę (darmowa w
    tym miejscu). Po kilkuset metrach lub kawałek dalej ;) będzie stacja Shell.
    Tam kupisz winietki.
    --
    pozdrawiam,
    Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]