  • 1. Data: 2010-08-01 18:52:01
    Temat: Re: Windows 7 i czarna tapeta.
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-08-01 20:52, Igor Adamiak pisze:
    > Jest jakaś aktualna metoda na "czarną tapetę" w Windows 7?
    1. spytac na wlasciwej grupie (dotyczacej software, dotyczacej windows,
    dotyczacej nt/xp/vista/7)?
    2. Pulpit PPM > personalizuj, na dole "tapeta pulpitu"
    3. wybrac z rozwijanego menu na gorze "lokalizacja obrazu" > "pelne
    kolory" i wybrac sobie czarny.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 2. Data: 2010-08-01 18:52:37
    Temat: Windows 7 i czarna tapeta.
    Od: "Igor Adamiak" <i...@o...pl>

    Jest jakaś aktualna metoda na "czarną tapetę" w Windows 7?

  • 3. Data: 2010-08-01 18:55:55
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-08-01 20:52, Igor Adamiak pisze:
    > Jest jakaś aktualna metoda na "czarną tapetę" w Windows 7?

    Kupic orginal.

  • 4. Data: 2010-08-01 19:00:57
    Od: "Igor Adamiak" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał
    w wiadomości grup
    a.pl...

    > Kupic orginal.

    Kupię OEM'a jak wymienię blaszaka (niebawem) a na razie chcę z tym
    powalczyć. :)

  • 5. Data: 2010-08-01 19:06:21
    Od: "maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    > Kupię OEM'a jak wymienię blaszaka (niebawem) a na razie chcę z tym
    > powalczyć. :)

    Wat22

  • 6. Data: 2010-08-01 19:10:51
    Od: "Igor Adamiak" <i...@w...peel>

    Użytkownik "maurycy123" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i34gjg$jp6$...@n...onet.pl...

    > Wat22

    RemoveWAT? Nie działa już. Nie aktywny przycisk remove w ogóle.

    IA

  • 7. Data: 2010-08-01 19:22:59
    Od: "maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    > RemoveWAT? Nie działa już. Nie aktywny przycisk remove w ogóle.

    U mnie działa. Szwagier też miał taki problem i znalazł coś innego.
    Musisz szukać.

  • 8. Data: 2010-08-01 19:32:41
    Od: "Igor Adamiak" <i...@w...peel>

    Użytkownik "maurycy123" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i34him$mou$...@n...onet.pl...

    > U mnie działa. Szwagier też miał taki problem i znalazł coś innego.
    > Musisz szukać.

    A aktualizacje windowsa świeże zasysasz cały czas?

  • 9. Data: 2010-08-01 20:42:54
    Od: "maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    > A aktualizacje windowsa świeże zasysasz cały czas?

    Bez problemu.