  • 1. Data: 2010-07-30 14:43:59
    Temat: Jakie bezprzwodowe słuchawki z mikrofonem?
    Od: "Dummy" <d...@d...com.pl>

    Jakie bezprzewodowe słuchawki z mikrofonem,
    głównie do rozmów na Skype, byście polecili?
    Wystarczy zasięg kilku metrów.

    Proszę o rady i pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-07-30 14:59:00
    Temat: Re: Jakie bezprzwodowe słuchawki z mikrofonem?
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik Dummy napisał:
    > Jakie bezprzewodowe słuchawki z mikrofonem,
    > głównie do rozmów na Skype, byście polecili?
    > Wystarczy zasięg kilku metrów.

    Dobrej jakości słuchawka BT do telefonu?
    Tylko czy Skype się z tym "dogada"?

    W.P.

  • 3. Data: 2010-07-30 15:09:44
    Od: "Dummy" <d...@d...com.pl>

    > Dobrej jakości słuchawka BT do telefonu?
    > Tylko czy Skype się z tym "dogada"?

    A dlaczego BT?
    Na stacjonarnym nie mam BT, więc trzeba by dodatkowo
    dokupić.

  • 4. Data: 2010-07-30 15:53:09
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik Dummy napisał:

    > A dlaczego BT?
    > Na stacjonarnym nie mam BT, więc trzeba by dodatkowo
    > dokupić.

    1). Chciałeś bezprzewodowo...
    2). Takie słuchawki (chyba) są zoptymalizowane właśnie do mowy.
    3). Ile teraz kosztuje BT na USB? "Duże piwo"?

    W.P.

  • 5. Data: 2010-07-30 16:05:33
    Od: "Dummy" <d...@d...com.pl>

    > 1). Chciałeś bezprzewodowo...
    > 2). Takie słuchawki (chyba) są zoptymalizowane właśnie do mowy.
    > 3). Ile teraz kosztuje BT na USB? "Duże piwo"?
    Nie mówię, że jest drogie, tylko, że trzeba by dokupić.

    A możesz podpowiedzieć jakąś konkretną firmę i/lub model?

    Dziękuję i pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-07-30 18:07:26
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Dummy" <d...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Da se rady, spoko.

    > A dlaczego BT?

    No siłą woli to też bezprzewodowo...

    > Na stacjonarnym nie mam BT, więc trzeba by dodatkowo
    > dokupić.

    Będzie BT i do komórki i do komputera.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2010-07-30 21:00:07
    Od: "Dummy" <d...@d...com.pl>

    Wybieram się na giełdę komputerową.
    Czy w bezprzewodowych słuchawkach z mikrofonem (BT) jest
    duży wybór - jeśli tak to na jakiej firmie się skupić?
    Ponadto jaki zasięg mają takie słuchawki i mikrofon?

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-07-31 07:55:47
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > Wybieram się na giełdę komputerową.
    > Czy w bezprzewodowych słuchawkach z mikrofonem (BT) jest
    > duży wybór - jeśli tak to na jakiej firmie się skupić?
    > Ponadto jaki zasięg mają takie słuchawki i mikrofon?

    Jedno jest z drugim razem, więc oba mają taki sam zasięg.
    Ja mając telefon w aucie spokojnie włażę na 3 piętro i mam zasięg. Słuchawka
    SonyEriscon jakaś.. nie pamiętam. w aucie lezy.

    --
    Irokez