  • 1. Data: 2010-08-01 16:35:23
    Temat: Abit IB9 i problem uaktualnienia Visty do W7
    Od: madA <d...@p...onet.pl>

    Witam,

    Od początku weekendu "walczę" z aktualizacja Visty do W7. Doradca
    windowsowy przed instalacja nie zgłosił żadnych problemów natomiast
    próba instalacji kończy się komunikatem:
    "Dla tych elementów należy wprowadzić zmiany:
    * Kontrolery magazynu: Kontroler ITE IT8211 ATA/ATAPI".

    Próba aktualizacji wspomnianych sterowników (ATA i SATA) kończy sie
    komunikatem, że zainstalowane oprogramowanie jest aktualne i działa dobrze.
    Próba instalacji bootowanej z płyty W7 to niebieski ekran z
    ostrzeżeniem, że instalacja zamknięta bo może uszkodzić komputer ze
    względu na problem ze sterownikami ATA.
    Vista bez problemów działa od dwóch lat -żadnych modyfikacji
    hardware-software nie wprowadzałem.
    Płyta IB9 (P965) + Intel 2160 + Seagate 120G (ATA) + ATI 2600. Oba
    systemy w pełni legalne.
    Walczę ale kończą mi sie pomysły dlatego piszę -być może ktoś sie
    spotkał z podobnym przypadkiem więc byłbym wdzięczny za informację.

    Pozdrawiam wakacyjnie,
    madA

  • 2. Data: 2010-08-01 21:28:02
    Temat: Re: Abit IB9 i problem uaktualnienia Visty do W7
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 01 Aug 2010 18:35:23 +0200, madA napisał(a):

> [...]
    > próba instalacji kończy się komunikatem:
    > "Dla tych elementów należy wprowadzić zmiany:
    > * Kontrolery magazynu: Kontroler ITE IT8211 ATA/ATAPI".
    (ciach...)
    > Walczę ale kończą mi sie pomysły dlatego piszę -być może ktoś sie
    > spotkał z podobnym przypadkiem więc byłbym wdzięczny za informację.

    Może spytasz na grupach poświęconych Windows?

    [ Jeśli uważasz kobiety za słabą płeć, spróbuj w nocy przeciągnąć ]
    [ kołdrę na swoją stronę. (znalezione gdzieś w necie ) ]

  • 3. Data: 2010-08-02 04:55:32
    Od: madA <d...@p...onet.pl>

    > Może spytasz na grupach poświęconych Windows?

    Oczywiście -zapytałem.
    Ale niejako (wg mnie) płyta główna jest w dużej mierze tego przyczyną
    więc pozwoliłem sobie zamieścić też tutaj.

    Pozdrawiam,
    madA