  • 71. Data: 2012-02-03 22:03:42
    Temat: Re: Wilkie audi = ma?e, pulsuj?ce jajeczka :)
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 03-02-2012 20:32, to pisze:

    > A dlaczego ważniejsze jest wkurwienie innych z powodu mojego skrętu, a
    > nie moje z powodu jazdy za jakimś mułem? :>

    A dlaczego ktoś miałby Ci ustąpić pierwszeństwa w korku gdy będziesz
    chciał wyjechać z podporządkowanej? A dlaczego wychodząc ze sklepu
    miałbyś nie zostać wepchnięty do niego z powrotem przez ludzi którym nie
    chce się stać 3s dłużej na mrozie? Czy byłbyś zadowolony gdyby ktoś
    zablokował Cię dostawczakiem skoro formalności zajęły kierowcy tylko
    kwadransik? Czy byłbyś zadowolony gdyby złotówa wyjechał z
    podporządkowanej i po 300m zablokował Cię na 5min bo musiał wydać resztę
    pasażerowi? Dlaczego tak fajnie być bezmyślną kurwą, która patrzy
    własnym pępkiem wyłącznie przez przednią szybę??

    --
    pozdr. Rzędzimir [Moderator Lokalny PMS]
    [CB callsign -> Rzędek] Fiat Albea 1.2 LPG z nalepeczką :)

  • 72. Data: 2012-02-03 22:05:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

> [...]
    chciał wyjechać z podporządkowanej? A dlaczego wychodząc ze sklepu
    miałbyś nie zostać wepchnięty do niego z powrotem przez ludzi którym nie
    chce się stać 3s dłużej na mrozie? Czy byłbyś zadowolony gdybyś został
    zablokowany dostawczakiem, skoro formalności zajęły kierowcy tylko
    kwadransik? Czy byłbyś zadowolony gdyby złotówa wyjechał z
    podporządkowanej i po 300m zablokował Cię na 5min bo musiał wydać resztę
    pasażerowi? Dlaczego tak fajnie być bezmyślną pizdą, która patrzy

  • 73. Data: 2012-02-03 23:00:19
    Temat: Re: Wilkie audi = małe, pulsujące jajeczka :)
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 02 Feb 2012 23:24:42 +0100, AZ napisał(a):

    > Co nie zmienia faktu, że wyprzedzany byłeś, w PoRD nie ma że "nie wolno
    > przyśpieszać no chyba, że jest zakaz wyprzedzania".

    W momencie kiedy zauważyłem, że zaraz będę wyprzedzany przyhamowałem, żeby
    nie zwiększyć prędkości. Przeczytaj definicję wyprzedzania - art. 2 PoRD.

    --
    ___________ (R)

  • 74. Data: 2012-02-03 23:01:21
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 03 Feb 2012 08:43:16 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Byłeś.
    Nie wtedy, kiedy auto przyśpieszało.

    > "chyba że okoliczności wskazują na możliwość odmiennego ich zachowania."
    > Samochód po drugiej stronie podwójnej ciągłej wyraźnie wskazuje, że nie
    > porusza się zgodnie z przepisami.

    I dlatego jak zauważyłem, to przyhamowałem.

    > Ale zwróciłeś uwagę, że silnik słychać?

    No i? Trudno, żeby nie było go słychać.

    --
    ___________ (R)

  • 75. Data: 2012-02-03 23:03:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 03 Feb 2012 12:14:43 GMT, to napisał(a):

    > Zawsze hamując zwiększasz obroty silnika?

    Często. Wiesz, hamuję redukując biegi. Natomiast tutaj kiedy zaczęło się
    wyprzedzanie przez audice przyhamowałem. Tez widac źle.

    --
    ___________ (R)

  • 76. Data: 2012-02-03 23:05:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 3 Feb 2012 08:20:24 +0100, Myjk napisał(a):

    > W 0:20 poważnie jedziesz "dużo szybciej", hipokryto?

    W 0:20 zajeżdząm drogę Audi, które jest o trzy długości auta za mną, tak?

    --
    ___________ (R)

  • 77. Data: 2012-02-03 23:06:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 03 Feb 2012 08:37:45 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > I co tam ciekawego znajdzie?

    Definicję wyprzedzania. Ani w trakcie, ani bezpośrednio po tymże prędkości
    jakoś nie zwiększałem.

    --
    ___________ (R)

  • 78. Data: 2012-02-03 23:06:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 3 Feb 2012 08:41:41 +0100, Myjk napisał(a):

    > Że Adaś ma zawsze rację, bo zawsze wygrywa w sądach!

    Raczej, że zna przepisy i wie czego nie wolno. A innym często się tylko
    wydaje.

    --
    ___________ (R)

  • 79. Data: 2012-02-03 23:40:42
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 03.02.2012 Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał/a:

    > Nie wtedy, kiedy auto przyśpieszało.

    Wtedy, wtedy. Wyprzedzanie nie zaczyna się od momentu jak wyprzedzający
    minie wyprzedzanego.

    > I dlatego jak zauważyłem, to przyhamowałem.

    Przyhamowałeś jak już koleś zaczął wracać na właściwy pas. Owszem,
    zajeżdżając Ci drogę, ale sam mu zabrałeś miejsce na skończenie manewru.

    > No i? Trudno, żeby nie było go słychać.

    No i słychać, że depnąłeś.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 80. Data: 2012-02-03 23:41:26
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    > Często. Wiesz, hamuję redukując biegi. Natomiast tutaj kiedy zaczęło się
    > wyprzedzanie przez audice przyhamowałem. Tez widac źle.

    A jak często przy hamowaniu gwałtownie zaczynasz się zbliżać do pojazdu,
    który nie hamuje?

    Krzysiek Kiełczewski