  • 1. Data: 2016-07-04 13:55:52
    Temat: Wiem że się narażam
    Od: Badabum <malkontUSUŃ@go2.pl>

    Wiem że się narażam na niewybredne kpiny, ale może jednak ktoś coś
    doradzi. Jaki tani smartfon do 450 zł warto kupić. Nie mam jakiś
    konkretnych oczekiwań. Wyświetlacz może być >4,5 cala, nie musi być
    dual sim. Ważne żeby miał dobrą jakość rozmów i silną baterię.

    Pzdr.

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2016-07-04 13:59:03
    Temat: Re: Wiem że się narażam
    Od: atm <...@v...pl>

    On 04.07.2016 13:55, Badabum wrote:
> [...]
    > konkretnych oczekiwań. Wyświetlacz może być >4,5 cala, nie musi być
    > dual sim. Ważne żeby miał dobrą jakość rozmów i silną baterię.

    Wcale sie nie narazasz, czasy sie zmieniaja a Chinczycy wciaz obnizaja
    ceny. Sredniaki i nizsza półka jest coraz lepiej wyposazona za bardziej
    przystepne pieniadze.

  • 3. Data: 2016-07-04 14:20:17
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > konkretnych oczekiwań. Wyświetlacz może być >4,5 cala, nie musi być
    > dual sim. Ważne żeby miał dobrą jakość rozmów i silną baterię.

    Mozesz rozwazyc taki wynalazek, poczytaj o nim w sieci:
    http://allegro.pl/elephone-p5000-8x1-7-2gb-5350ma-ip
    s1080p-dualsim-i6299086476.html
    Tu wiecej propozycji do zapoznania sie:
    http://allegro.pl/telefony-komorkowe-165?ref=electro
    nics-layer-popular&a_enum%5B128188%5D%5B1%5D=1&a_tex
    t_f%5B16330%5D%5B0%5D=2000&a_enum%5B129489%5D%5B25%5
    D=25&offerTypeBuyNow=1&price_to=450&a_enum%5B4388%5D
    %5B1%5D=1

  • 4. Data: 2016-07-04 14:21:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "atm" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Wcale sie nie narazasz, czasy sie zmieniaja a Chinczycy wciaz
    >obnizaja ceny. Sredniaki i nizsza półka jest coraz lepiej wyposazona
    >za bardziej przystepne pieniadze.

    A tak swoja droga - na allegro pelno Xperii T w cenie 200-400zl.
    Czy to taki zly telefon ?

    J.

  • 5. Data: 2016-07-04 14:32:11
    Od: atm <...@v...pl>

    > A tak swoja droga - na allegro pelno Xperii T w cenie 200-400zl.
    > Czy to taki zly telefon ?

    Nie wiem jaki konkretnie jest ten telefon ale w naszych czasach
    staralbym sie unikac 1GB RAMu.

  • 6. Data: 2016-07-04 14:34:09
    Od: Badabum <malkontUSUŃ@go2.pl>

    Dnia Mon, 4 Jul 2016 13:59:03 +0200, atm <...@v...pl> napisał:

    >Wcale sie nie narazasz, czasy sie zmieniaja a Chinczycy wciaz obnizaja
    >ceny. Sredniaki i nizsza półka jest coraz lepiej wyposazona za bardziej
    >przystepne pieniadze.

    No to słucham opinii :)
    Do tej pory miałem LG Swift L5. Na chwilę obecną dość mocno leciwy,
    ale od początku zero awarii. Niestety dotyk nie działa tak jak
    powinien, bateria nawet po wymianie dość szybko pada. Czas na zmianę.
    Kupiłem Bluboo Xfire 2. Niby fajny, ładny, w miarę szybki. Niestety
    baterię muszę ładować minimum dwa razy dziennie. Oddałem jako zwrot.
    Jeżeli przyjmą to będę szukał czegoś innego. Od przeglądania modeli
    dostaję pomału zapalenia opon mózgowych:)
    Na chwilę obecną rozpatruję następujące modele (kolejność przypadkowa)
    - Bluboo Picasso
    - Cubot Note S
    - Prestigo Muze C3
    - LG Leon
    - LG Spirit
    - MyPhone Infinity II
    - DooGee 5X Pro

    Co Państwo na to? Każdy z nich ma jakieś wady. Trudno się zdecydować.

    Pzdr.

    ---
    Avast.

  • 7. Data: 2016-07-04 15:34:34
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-07-04 o 13:55, Badabum pisze:
> [...]
    > konkretnych oczekiwań. Wyświetlacz może być >4,5 cala, nie musi być
    > dual sim. Ważne żeby miał dobrą jakość rozmów i silną baterię.

    A może coś firmowego tyle że używane:

    przykład P8 Lite

    http://allegro.pl/smartfon-android-telefon-huawei-p8
    -lite-16gb-i6301977918.html

    > ---
    antywirusowe Avast.

    Coś ci się do du.... przykleiło ....

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2016-07-04 16:14:41
    Temat: Re: Wiem ?e si? nara?am
    Od: Badabum <m...@g...pl>

    Chris <a...@g...pl> Wrote in message:

    > A mo?e co? firmowego tyle ?e u?ywane:
    >
    > przyk?ad P8 Lite
    >
    > http://allegro.pl/smartfon-android-telefon-huawei-p8
    -lite-16gb-i6301977918.html

    Mo?e nie s?usznie ale mam awersj? do rzeczy u?ywanych.

    --

    Badabum

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 9. Data: 2016-07-04 17:55:24
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2016-07-04 o 16:14, Badabum pisze:

    -lite-16gb-i6301977918.html

    > Mo?e nie s?usznie ale mam awersj? do rzeczy u?ywanych.

    A ja do kiepskich telefonów made in china z kiepskimi ekranami, wolnymi
    prockami, małą ilością pamięci i do tego bez wsparcia :)

    Chińczyk potrafi być dobry ale nie za 450zł ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 10. Data: 2016-07-04 19:19:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > konkretnych oczekiwań. Wyświetlacz może być >4,5 cala, nie musi być
    > dual sim. Ważne żeby miał dobrą jakość rozmów i silną baterię.

    Na podobnych warunkach kupiłem Lumię 550 (499zł).

    Co do baterii - do żaden smartfon nie będzie miał silnej. Jeśli takiej
    potrzebujesz, to raczej kup dobrego powerbanka.

    --
    Liwiusz