    From: Badabum <malkontUSUŃ@go2.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Wiem że się narażam
    Date: Mon, 04 Jul 2016 14:34:09 +0200

    Dnia Mon, 4 Jul 2016 13:59:03 +0200, atm <...@v...pl> napisał:

    >Wcale sie nie narazasz, czasy sie zmieniaja a Chinczycy wciaz obnizaja
    >ceny. Sredniaki i nizsza półka jest coraz lepiej wyposazona za bardziej
    >przystepne pieniadze.

    No to słucham opinii :)
    Do tej pory miałem LG Swift L5. Na chwilę obecną dość mocno leciwy,
    ale od początku zero awarii. Niestety dotyk nie działa tak jak
    powinien, bateria nawet po wymianie dość szybko pada. Czas na zmianę.
    Kupiłem Bluboo Xfire 2. Niby fajny, ładny, w miarę szybki. Niestety
    baterię muszę ładować minimum dwa razy dziennie. Oddałem jako zwrot.
    Jeżeli przyjmą to będę szukał czegoś innego. Od przeglądania modeli
    dostaję pomału zapalenia opon mózgowych:)
    Na chwilę obecną rozpatruję następujące modele (kolejność przypadkowa)
    - Bluboo Picasso
    - Cubot Note S
    - Prestigo Muze C3
    - LG Leon
    - LG Spirit
    - MyPhone Infinity II
    - DooGee 5X Pro

    Co Państwo na to? Każdy z nich ma jakieś wady. Trudno się zdecydować.

    Pzdr.

    ---
    Avast.