  • 1. Data: 2009-03-02 14:15:14
    Temat: Wie ktoś co się dzieje między AC-X i PLIX ?
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Dostałem info z ATM - że powinno działać na początku tygodnia.
    Plix wyłączył podobno port.

    Jakaś poważniejsza awaria ?

    Darek

  • 2. Data: 2009-03-02 14:23:59
    Temat: Re: Wie ktoś co się dzieje między AC-X i PLIX ?
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    Sied@r wrote:
    > Dostałem info z ATM - że powinno działać na początku tygodnia.
    > Plix wyłączył podobno port.
    >
    > Jakaś poważniejsza awaria ?

    atman troche napsuł i dostał bana ;-)
    Jak naprawią to wrócą.

    Marcin

  • 3. Data: 2009-03-02 17:30:41
    Od: "ntx" <n...@s...pl>

    > atman troche napsuł i dostał bana ;-)
    > Jak naprawią to wrócą.
    >
    > Marcin
    Wiedzialem ze Marcin jako pierwszy odpowie;) jeżeli chodzi o temat PL-ix.
    pzdr
    ntx

  • 4. Data: 2009-03-02 17:47:21
    Od: Lukasz Olesiejuk <m...@N...net>

    Dnia Mon, 02 Mar 2009 15:23:59 +0100, Marcin Kuczera napisał(a):

    > atman troche napsuł i dostał bana ;-)
    > Jak naprawią to wrócą.
    >
    > Marcin

    Dzis rano bylo jakies info o tym. Faktycznie z tego co pisali - dosc
    powaznie to wygladalo.

  • 5. Data: 2009-03-02 17:58:29
    Od: "Michal" <m...@n...me.interia.pl>

    Użytkownik "Marcin Kuczera" <m...@u...leon.pl> napisał :

    > atman troche napsuł i dostał bana ;-)

    Czy przypadkiem nie zaczelo sie od tego, ze PL-IX zaczal o 4:00 w piatek
    rozglaszac kilka razy wieksza ilosc prefiksow niz normalnie?

    --
    -Michal-

  • 6. Data: 2009-03-02 20:41:11
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    Michal pisze:

    > Czy przypadkiem nie zaczelo sie od tego, ze PL-IX zaczal o 4:00 w piatek
    > rozglaszac kilka razy wieksza ilosc prefiksow niz normalnie?

    Co znaczy więcej niż normalnie ?
    Z tego co widzę już w styczniu rozgłaszano >7k prefixów.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 7. Data: 2009-03-02 21:42:56
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>

    Michal wrote:
    > Czy przypadkiem nie zaczelo sie od tego, ze PL-IX zaczal o 4:00 w piatek
    > rozglaszac kilka razy wieksza ilosc prefiksow niz normalnie?

    Wiesz, jak ktoś ustawia niedorzecznie niski limit na prefiksy z
    największego krajowego punktu wymiany ruchu, to się sam prosi o
    problemy. Jak ktoś pomimo upomnień nie potrafi tego naprawić, to
    znaczy, że nie powinno się z nim biznesów robić. Proste?

    A tak btw - to ile tych prefiksów było w piątek o 4:00, a ile jest
    "normalnie"? Ja jakoś nie widzę fluktuacji.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 8. Data: 2009-03-02 21:54:47
    Od: Robert Raszuk <r...@r...net>

    Czy PLIX ma swoj looking glass, albo chociaz bezposredni feed do
    Cyclop-a http://cyclops.cs.ucla.edu/ ?

    R.

  • 9. Data: 2009-03-02 22:01:50
    Od: robert jakub <r...@r...org.pl>

    On Mon, 02 Mar 2009 13:54:47 -0800, Robert Raszuk wrote:

    > Czy PLIX ma swoj looking glass, albo chociaz bezposredni feed do
    > Cyclop-a http://cyclops.cs.ucla.edu/ ?

    oj robercie... http://www.plix.pl/pl/lg/ ?

    -j.

  • 10. Data: 2009-03-02 23:45:03
    Od: Tomasz Lemiech <s...@s...waw.spamy-won.pl>

    Grzegorz Janoszka <G...@n...janoszka.pl> wrote:
    > A tak btw - to ile tych prefiksów było w piątek o 4:00, a ile jest
    > "normalnie"? Ja jakoś nie widzę fluktuacji.

    Mam (miałem?) PLIXa via ACX+ i z ACXowego routeservera zwykle było 6k, a
    o 4:00 się zrobiło 18k. Z czego znaczna większość to trasy zaczynające
    się od 8890 8501 1299...

    --
    Tomasz Lemiech
    RLU#189399