  • 11. Data: 2013-08-14 15:42:43
    Temat: Re: Widział ktoś coś takiego?
    Od: tá´Ź

    megrims wrote:

    > http://allegro.pl/opel-astra-g-2-ii-uszkodzona-zdeko
    mpletowana-
    i3471373021.html

    > http://tiny.pl/hzxjx

    Piękne autko kolego, może kupimy na spółkę?!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 12. Data: 2013-08-14 15:44:33
    Od: tá´Ź

    marsel wrote:

    > Do pełni szczęścia brakuje jeszcze tylko przedniej szyby z nakleją.

    Po co cała? Starczy kawałek. :> Przeklejenie nalepki to nie problem, mi
    to gratis zrobili przy wymianie szyby. I jak zwykle kasa wydana na
    wyprodukowanie milionów "nieprzeklejalnych" nalepek poszła psu w dupę.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 13. Data: 2013-08-15 12:56:27
    Temat: Re: Widzia kto co takiego?
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-08-14 12:18, ZIWK pisze:

    > To czemu z grodzią?

    podłoga pasażera z przodu.

  • 14. Data: 2013-08-15 12:56:38
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-08-14 09:20, marsel pisze:

    > Do pełni szczęścia brakuje jeszcze tylko przedniej szyby z nakleją.

    ROTFL