  • 11. Data: 2011-10-07 13:20:00
    Temat: Re: Wibracje, drgania przy ruszaniu i przyspieszaniu. Od czego zacząć szukać?
    Od: Alpin <a...@g...com>

    W dniu 2011-10-07 11:58, Wojciech Wrodarczyk pisze:

    > obstawiam przegub, łatwo sprawdzić bez wymiany.

    Na podnośnik kolumnowy i wirtualnie rozpędzamy auto...
    Przegub wewnętrzny tak zdiagnozujemy na pewno.

    Pozdrawiam,
    Alpin

  • 12. Data: 2011-10-07 15:06:58
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Alpin <a...@g...com> napisał(a):

    > Na podnośnik kolumnowy i wirtualnie rozpędzamy auto...
    > Przegub wewnętrzny tak zdiagnozujemy na pewno.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Alpin
    Bez obciążenia nic nie sprawdzisz. Zużyty przegub może stukać. Ale nie
    nasmarowany będzie dawał objawy jak w pytaniu. Oczywiście może być i zuzyty i
    suchy. Wtedy dołożenie smaru nic nie da.