  • 61. Data: 2014-02-05 14:22:20
    Temat: Re: Wezwanie do zapłaty/wskazania z GITD
    Od: m...@g...com

    W dniu środa, 5 lutego 2014 13:42:31 UTC+1 użytkownik Franc napisał:

    > Ja uważam, że korespondencję należy odbierać zawsze - a nóż/widelec przez
    > podwójnie awizowanie coś się uprawomocni i mocna obudzić się z ręką w
    > nocniku.

    w sumie pewnie tak zrobię, zastanawiałem się czy jest może na grupie ktoś, kto
    nie odbiera korespondencji od krokodyli i ma spokój.

    Dokonałem jeszcze ciekawego odkrycia - znak D51 znajduje się 8,7m za innym znakiem,
    a powinno być min. 10m - czyli pomiar nielegalny.

    Opisywana sytuacja miała miejsce w okolicach Łodzi - tutaj drogi gminne mają
    swoje oznakowanie, powiatowe swoje, wojewódzkie swoje a krajowe jeszcze inne.
    Aha - jest jeszcze radosna twórczość związana ze szlakiem konnym np:
    http://goo.gl/maps/UIECV

    pozdrawiam

  • 62. Data: 2014-02-05 15:10:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 04 Feb 2014 22:20:06 -0800 osobnik zwany madejmag
    napisał:

    > Jednocześnie. Na dany odcinek drogi można wjechać poprzez 3 "odnogi"
    > skrzyżowania:
    >
    > -na jednej jest jawnie odwołany obszar zabudowany, czyli obowiązuje
    > 90km/h
    >
    > -na drugiej zwykły obszar zabudowany, skrzyżowanie odwołuje inne
    > ograniczenia, czyli można 50km/h (po 23:00 można nawet 60 km/h)
    >
    > -dojeżdżając trzecią odnogą mijamy nazwę miejscowości + obszar +
    > ograniczenie do 40km/h, które obowiązuje również za skrzyżowaniem.
    >
    > sorry, taki mamy kraj.
    >
    > pozdrawiam

    ciekawie to brzmi ale jakbyś pokazał współrzędne to by się popatrzyło

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 63. Data: 2014-02-05 15:19:46
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 5 lutego 2014 14:22:20 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:

> [...]
    >
    > Aha - jest jeszcze radosna twórczość związana ze szlakiem konnym np:

    A jaki był ten pierwszy znak?

  • 64. Data: 2014-02-05 15:48:01
    Od: m...@g...com

    W dniu środa, 5 lutego 2014 15:19:46 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:

    > A jaki był ten pierwszy znak?

    D6; fotoradar i znak D51 dostawione ok 3 m-c temu.

  • 65. Data: 2014-02-05 15:54:52
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 5 lutego 2014 15:48:01 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:

    > D6; fotoradar i znak D51 dostawione ok 3 m-c temu.

    Jak szedłeś po przejściu to Cie na radar złapali?

  • 66. Data: 2014-02-05 16:06:59
    Od: m...@g...com

    W dniu środa, 5 lutego 2014 15:10:04 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > ciekawie to brzmi ale jakbyś pokazał współrzędne to by się popatrzyło

    tutaj przykładowy odcinek"

    http://goo.gl/maps/y8dv6

    wjeżdżając od E przez Zgniłe Błota jest 40km/h, a od S przez Bełdów i Słowak
    jest 50/60km/h (obszar zabudowany)

  • 67. Data: 2014-02-05 16:19:15
    Od: m...@g...com

    W dniu środa, 5 lutego 2014 15:54:52 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Jak szedłeś po przejściu to Cie na radar złapali?

    nie mnie, tylko moje gazy wylotowe:-)

  • 68. Data: 2014-02-05 17:20:54
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 5 lutego 2014 16:19:15 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:

    > nie mnie, tylko moje gazy wylotowe:-)

    To Cie jeszcze jebną po kieszeni za gazy cieplarniane.

  • 69. Data: 2014-02-11 15:59:30
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 05.02.2014 13:42, Franc pisze:

    > Pewnie można odpisać inaczej, wiem, że można też ich po prostu o olać - ale
    > tych metod nie praktykowałem.

    Ja właśnie jestem na etapie przecierania ścieżki olewania ich pism.

    W zeszłym roku zrobili mi dwa zdjęcia, jedno w lipcu, drugie we wrześniu.
    Samochód nie mój, jak przyszedł pierwszy list, to właściciel samochodu
    wskazał mnie jako osobę której powierzył samochód, po jakiś 2..3
    miesiącach do mnie przyszedł list, chciałem się przyznać, ale jakoś na
    pocztę nie było po drodze, list wypełniony noszę do teraz... już dawno
    minęło 180 dni, teraz czekam na wezwanie do sądu.. a może się przedawni...

    W między czasie przyszedł drugi list, podobna sytuacja, ten sam
    samochód, list adresowany na właściciela, ten ów list wypełnił tak jak
    należy że samochód powierzył mi, a ja miałem list wysłać, no i wysłałem,
    z tym że też na pocztę po drodze nie było i 180 dni przeleciało,
    wysłałem go do nich w zdaje się w 190 dniu czy coś koło tego. Mandatu mi
    wystawić nie mogą, bo nadal nie ustalili kierującego, czyli czekam na
    kolejne wezwanie do sądu, zobaczymy czy się doczekam.