  • 51. Data: 2014-02-04 09:16:33
    Temat: Re: Wezwanie do zapłaty/wskazania z GITD
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    news:52f08e93$4$2214$65785112@news.neostrada.pl...

    > A skad znaja to miejsce, jesli nie ma obowiazku meldunkowego ?

    Podajesz w urzedzie.

  • 52. Data: 2014-02-04 09:32:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 04 Feb 2014 03:28:34 +0100 osobnik zwany J.F napisał:

    > A skad znaja to miejsce, jesli nie ma obowiazku meldunkowego ?

    nie podałeś to się nie dziw, ze pismo poszło tam gdzie się urzędowi
    wydawało i zostało uznane za przyjęte.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 53. Data: 2014-02-04 10:43:06
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 04.02.2014 04:41, Budzik pisze:

    > Przekroczyłes predkosc?

    Jakie to ma znaczenie? Niech się GITD najpierw nauczy fotki wysyłać i to
    szybko, aby kierownik miał świeżą pamięć.

    --
    anacron
    aba/

  • 54. Data: 2014-02-04 20:00:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik m...@g...com ...

    > anacron - czyli odebrać i słać pisemko jest najlepszym rozwiązaniem?
    >
    > Budzik - zależy którą, bo na drodze, po której się poruszałem obowiązuje
    > jednocześnie 40km/h, 50km/h i 90km/h :-/

    no to niezły kwiatek...

  • 55. Data: 2014-02-04 20:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik anacron a...@a...pl ...

    > Jakie to ma znaczenie? Niech się GITD najpierw nauczy fotki wysyłać i to
    > szybko, aby kierownik miał świeżą pamięć.

    To jest inna inszośc.
    Ale pytam, bo jeżeli napisze ze tak albo ze nie to znaczy ze fotkę pamieta.

  • 56. Data: 2014-02-04 22:23:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 03 Feb 2014 21:51:55 -0800 osobnik zwany madejmag
    napisał:

    > anacron - czyli odebrać i słać pisemko jest najlepszym rozwiązaniem?
    >
    > Budzik - zależy którą, bo na drodze, po której się poruszałem obowiązuje
    > jednocześnie 40km/h, 50km/h i 90km/h :-/

    jednocześnie?

  • 57. Data: 2014-02-05 00:10:36
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 03.02.2014 23:10, Tomasz Pyra pisze:
    > Swoją drogą ciekawe dlaczego pomimo że CANARD ma możliwość żeby mandat
    > (wezwanie) było zaadresowane i zapakowane w kopertę w ciągu dosłownie
    > kilkunastu sekund od błyśnięcia fotoradaru

    A kto Ci to powiedział? ;) Informacje, które ja mam są zgoła inne.

    --
    anacron
    aba/

  • 58. Data: 2014-02-05 07:20:06
    Od: m...@g...com

    W dniu wtorek, 4 lutego 2014 22:23:31 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > jednocześnie?

    Jednocześnie. Na dany odcinek drogi można wjechać poprzez 3 "odnogi" skrzyżowania:

    -na jednej jest jawnie odwołany obszar zabudowany, czyli obowiązuje 90km/h

    -na drugiej zwykły obszar zabudowany, skrzyżowanie odwołuje inne ograniczenia,
    czyli można 50km/h (po 23:00 można nawet 60 km/h)

    -dojeżdżając trzecią odnogą mijamy nazwę miejscowości + obszar + ograniczenie do
    40km/h, które obowiązuje również za skrzyżowaniem.

    sorry, taki mamy kraj.

    pozdrawiam

  • 59. Data: 2014-02-05 11:04:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 4 Feb 2014 22:20:06 -0800 (PST), w
    <6...@g...c
    om>, m...@g...com
    napisał(-a):

> [...]
    >
    > -dojeżdżając trzecią odnogą mijamy nazwę miejscowości + obszar + ograniczenie do
    40km/h, które obowiązuje również za skrzyżowaniem.

    Możesz pokazać na Google Maps gdzie to jest? Wtedy uwierzę :).
    To na pewno są drogi publiczne?

  • 60. Data: 2014-02-05 13:42:31
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Mon, 3 Feb 2014 13:21:16 -0800 (PST), m...@g...com napisał(a):

    > Witam,
    > Chciałbym podpiąć się do tematu - właśnie ITD pstryknął mi fotkę.
    > Czy lepiej odebrać od nich list i odpisać, że nie wiem/ nie pamiętam,
    > (samochód wspólny z żoną),
    > czy w ogóle nie odbierać od nich korespondencji?
    Ja uważam, że korespondencję należy odbierać zawsze - a nóż/widelec przez
    podwójnie awizowanie coś się uprawomocni i mocna obudzić się z ręką w
    nocniku.

    Odebrać i odpisać na osobne kartce (dokładnie tak zrobiłem i się więcej nie
    odezwali), że prosisz o przesłanie zdjęcia, bo autem kierować mogły dwie
    osoby - tutaj wymienić je z imienia i nazwiska + pełne dane. Bez zdjęcia od
    nich nie jesteś w stanie wskazać osoby kierującej - a któreś z Was musiało
    nim jechać.

    Pewnie można odpisać inaczej, wiem, że można też ich po prostu o olać - ale
    tych metod nie praktykowałem.

    --
    Franc