  • 31. Data: 2011-02-25 15:09:15
    Temat: Re: Wentylator chłodnicy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello PeJot,

    Friday, February 25, 2011, 7:13:32 AM, you wrote:

    > OK, a zamiast 100 W rezystora nie dało by się jakiegoś PWMa ? Chodzi mi
    > o gotowe rozwiązanie w wykonaniu "samochodowym".

    Jak w Polonezie? Ale to brzęczy...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 32. Data: 2011-02-25 18:16:24
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-02-25 09:02, Desoft pisze:

    > Trzecia sprawa, to nie jestem przekonany że na przykład

    j/opornik-100w-5-1r/dp/1174282

    > Wydają mi się solidne - używałem.

    ATSD, gdzie najtaniej i najwygodniej kupić *jedną* sztukę takiego
    oporniczka ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 33. Data: 2011-02-25 19:21:00
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    PeJot wrote:
> [...]

    j/opornik-100w-5-1r/dp/1174282

    > ATSD, gdzie najtaniej i najwygodniej kupić *jedną* sztukę takiego
    http://www.tme.eu/html/PL/rezystory-drutowe-duzej-mo
    cy-z-radiatorem/ramka_163_PL_pelny.html
    --
    pzdr, j.r.

  • 34. Data: 2011-02-25 20:12:07
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-02-25 20:21, j.r. pisze:

    > http://www.tme.eu/html/PL/rezystory-drutowe-duzej-mo
    cy-z-radiatorem/ramka_163_PL_pelny.html

    THX za informację.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 35. Data: 2011-02-26 10:54:03
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    PeJot wrote:

    cy-z-radiatorem/ramka_163_PL_pelny.html

    Tak skojarzyłem sobie,
    dlaczego by rezystora nie umieścić na kawałku aluminum np. HS-070-50
    http://www.tme.eu/html/PL/radiatory-profilowane-firm
    y-anly/ramka_1859_PL_pelny.html
    przed chłodnicą na wprost wentylatora.
    Miejsca powinno wystarczyć, ewentualnie można przyciąć rezystor z boków i
    radiator z długości jeśli
    zabraknie miejsca. Wymuszony obieg chłodnego powietrza zapewni długie życie
    rezystora.

    --
    pzdr, j.r.

  • 36. Data: 2011-02-26 12:56:24
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-02-26 11:54, j.r. pisze:

    > Tak skojarzyłem sobie,
    > dlaczego by rezystora nie umieścić na kawałku aluminum np. HS-070-50
> [...]

    Nie starczy, między chłodnicą a silnikiem nie ma miejsca żeby choćby
    rękę z kluczem do odkręcenia wentylatora wsadzić.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 37. Data: 2011-02-26 19:05:33
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    > Nie starczy, między chłodnicą a silnikiem nie ma miejsca żeby choćby rękę
    > z kluczem do odkręcenia wentylatora wsadzić.

    Skup się. przed chłodnicą, nie za.

    --
    Desoft

  • 38. Data: 2011-02-26 19:33:05
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-02-26 20:05, Desoft pisze:

    > Skup się. przed chłodnicą, nie za.

    Pomysł niezły, muszę ustalić czy tam się można dostać bez rozbierania
    połowy samochodu :>

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem