    From: "PC" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Welland NH-204 NetShare
    Date: Tue, 19 Jul 2011 12:07:43 +0200

    Trudno zakwalifikować mój problem bo to i pecetowy, i windowsowy, i
    sieciowy. Ale może ktoś to testował i coś podpowie. Zakupiłem 2 takie
    urządzenia i działają na wszystkich komputerach w sieci, na różnych
    systemach XP, 7 z różnym SP i bez oprócz jednego. Na jednym z Win 7 manager
    urządzeń się uruchamia, pokazuje urządzenia, pozwala je skonfigurować ale
    nie pozwala ich użyć. Za każdym razem kończy się BSOD. Wyskakuje okienko, że
    urządzenie jest zajęte mimo, ze nie jest i komp się wywala. Wyłączałem
    zapory, adresację sieci, sprawdzałem inny profil, fleszowałem urządzenia,
    upgradowałem soft ale bez rezultatu.

    Ma ktoś jakiś pomysł?

    PC