  • Data: 2011-07-20 08:48:51
    Temat: Re: Welland NH-204 NetShare
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "PC" napisał:

    > Twoja odpowiedź jest totalnie bez sensu. Nie dość, że nie na temat
    > to jeszcze ten cytat z siebie samego:

    > From: "PC" <p...@p...onet.pl>
    > Newsgroups: pl.comp.pecet
    > Subject: Re: Welland NH-204 NetShare
    > Date: Tue, 19 Jul 2011 17:19:45 +0200

    To nie jest "cytat z siebie samego" tylko przytoczony nagłówek twojego
    postu, w którym - jak łatwo zauważyć - brak deklaracji kodowania i w
    konsekwencji widoczne powyżej "krzaki". Kulturalny człowiek przeprosiłby za
    to i podziękował za zwrócenie uwagi, burak będzie się ciskał i udawał, że
    nie wie o co chodzi.
    Sam oceń, którą postawę zaprezentowałeś.

    JoteR