  • 1. Data: 2012-07-02 14:26:53
    Temat: ORANGE:Przepraszamy ale informacje są chwilowo niedostępne
    Od: Animka <t...@w...pl>

    Przepraszamy ale informacje są chwilowo niedostępne. Prosimy spróbuj
    ponownie później.

    To jakaś paranoja. Nie mozna wysłać ani reklamacji ani zapytania chociaż
    jestem zalogowana.

    --
    animka

  • 2. Data: 2012-07-02 19:05:40
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-07-02 14:26, Animka pisze:
    > Przepraszamy ale informacje są chwilowo niedostępne. Prosimy spróbuj
    > ponownie później.
    >
    > To jakaś paranoja. Nie mozna wysłać ani reklamacji ani zapytania chociaż
    > jestem zalogowana.

    Chciałem dzisiaj z Orange On-Line wysłać zgłoszenie reklamacyjne, bo z
    początkiem lipca nie pojawiła się nowa pula bezpłatnych 30 SMS-ów do
    wykorzystania. Próbowałem wysłać przez formularz po zalogowaniu na
    koncie, ale "nie szło". Poza tym zginęło gdzieś archiwum poprzednich
    wysłanych zgłoszeń. No to wysłałem z konta mailowego @orange.pl
    podpisując się imieniem i nazwiskiem. Po 2,5 h dostałem SMS-em info, że
    na maila przyszła odpowiedź z BOK. Zaglądam na skrzynkę e-mail
    @orange.pl przez panel Orange On-Line a tam:

    Dziękuję za przesłaną korespondencję. Uprzejmie informuje, że abyśmy
    mogli szczegółowo sprawdzić sytuację na Pana koncie, niezbędne będzie z
    Pana strony podanie następujących danych:

    - Imię, nazwisko, adres i PESEL zarejestrowanego Właściciela
    - numer telefonu, którego sprawa dotyczy
    - kod PUK (w przypadku numeru na kartę, który nie jest zarejestrowany)

    Dane te pozwolą na weryfikację informacji i udzielenie odpowiedzi drogą
    poczty elektronicznej.

    Niech ich jasny ch... strzeli, jeśli nie mogą ustalić kto do nich wysyła
    mail z konta. Nota bene minęło już regulaminowych 30 dni, w których
    mieli się ustosunkować do poprzedniego zapytania.

    Może czas znowu ich do UKE zakapować? W dupie mają własny regulamin.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2012-07-03 11:46:27
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 02.07.2012 19:05, Krystek pisze:

    > Chciałem dzisiaj z Orange On-Line wysłać zgłoszenie reklamacyjne, bo z
    > początkiem lipca nie pojawiła się nowa pula bezpłatnych 30 SMS-ów do
    > wykorzystania.
    pojawia się tylko 10

> [...]
    > mieli się ustosunkować do poprzedniego zapytania.
    >
    > Może czas znowu ich do UKE zakapować? W dupie mają własny regulamin.

    zażądaj rekompenstaty, w postaci 100 darmowych smsów . dadzą Ci
    ToMasz

  • 4. Data: 2012-07-11 17:25:29
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-07-03 11:46, ToMasz pisze:
    > zażądaj rekompenstaty, w postaci 100 darmowych smsów . dadzą Ci

    Co jak co, ale potrafią przyznać się do własnych błędów. Przyznali, że
    był problem, przeprosili i dodali mi gratis, za "szkody moralne" i
    niemożność korzystania z usługi dodatkową rekompensatę w postaci
    zwiększonej pulu SMS-ów do zużycia. W sumie to szczęście w nieszczęściu,
    bo niewykorzystane SMS-y nie przechodzą na kolejny okres...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/