  • 71. Data: 2011-05-26 15:00:27
    Temat: Re: Grupa Praska rezurekszyn
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka
    KJ Siła Słów
    Duzo dobrego slyszalem o polerowaniu karniszy, ze uspokaja i ze laski
    na
    to leca. Tyle ze nie jestem przekonany czy mam predyspozycje.

    Moge udostepnic - przekonasz sie, tylko co bedzie jak i tu sie nie
    sprawdzisz???

  • 72. Data: 2011-05-26 15:04:55
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-26 17:00, Tytus pisze:

    > Moge udostepnic - przekonasz sie, tylko co bedzie jak i tu sie nie
    > sprawdzisz???

    Zostanem moderatorem na forum scigacz.pl.

    Obiecuje.

    KJ

  • 73. Data: 2011-05-26 17:02:21
    Temat: Re: [Waw] Grupa Praska rezurekszyn
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

    > Dnia pięknego Thu, 26 May 2011 00:09:49 +0200 osobnik zwany Mat S
    > wystukał:

    > to też ciekawostka bo ja nie widzę cancela :)

    Moze skancelowalem innego posta. Efekt wczesnonocnej sraki usenetowej.
    Widze, ze polskie znaczki tez mam jakies innawe. Damn. MSOE...

    MS

  • 74. Data: 2011-05-26 18:31:59
    Od: "zakan" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Tytus z domQ" < napisał :

    > Wlasnie, z nieobecnych oprocz Tanga, i tego podwarszawskiego lansera tfu
    > Lesora nie bylo...
    > a my juz w cieplutkiej zadaszonej sali zrobilismy dla niego rezerwacje,
    > jakby w przyszlosci padalo...a wiadomo chlopak jeszcze szuka p-deszczowki.
    > Nie bylo tez Zakana i Rafala Orzelka (chyba bo stolik rozrosl sie
    > znacznie)
    >
    > --
    > Tytus
    > żółta motorynka
    > i malagutek
    Moja pozalowania godna nieobecnosc juz sie nie powtorzy :)
    Widze, ze frekwencja dopisala. Szkoda, ze nie moglem :(
    A starczy tam miejsca dla wszystkich? I parkingu?
    zakan
    GSXRK6 - króluje
    Cygnus - rządzi w mieście
    Giant - tyra wszędzie

  • 75. Data: 2011-05-26 18:35:26
    Od: tango <t...@w...rzeszuf.com>

    Monster napisał:

    > ale tamto popękane:-)

    Walcie sie moze od popekanego... ;)
    Uwazajcie zeby wam nie popekalo, choc dobre pempkowe nie jest zle :)

    --
    tango

  • 76. Data: 2011-05-26 18:46:10
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-26 20:35, tango pisze:

    > Walcie sie moze od popekanego... ;)
    Wiemy,wiemy,miałeś sprzątanie garażu:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 77. Data: 2011-05-26 18:52:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 26 May 2011 20:31:59 +0200 osobnik zwany zakan
    wystukał:
    > A starczy tam miejsca dla
    > wszystkich? I parkingu?

    zależy jak daleko chcesz rozstawiać moto. Bo jak do Targowej to jescze ze
    300 wejdzie :)

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 78. Data: 2011-05-26 19:17:15
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości

    > Zostanem moderatorem na forum scigacz.pl.
    >
    > Obiecuje.

    to byłby jakiś sposób, żeby ścigacza kilim :)

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 79. Data: 2011-05-26 19:41:42
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-26 20:35, tango pisze:
    > choc dobre pempkowe nie jest zle :)

    no to co tam sie urodzilo?

    KJ

  • 80. Data: 2011-05-26 20:04:42
    Od: kakmar <k...@g...com>

    > a wczoraj twierdził, że zeszłoroczne muchi dodają lansu...

    Eeee, tak se czytam i niby byłem, a tak wiele mnie ominęło.

    --
    kakmaratgmaildotcom