  • 61. Data: 2011-05-26 11:57:57
    Temat: Re: Grupa Praska rezurekszyn
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-26 13:35, Tytus pisze:

    > P.S. Wzruszenie jeszcze dzis dlawi mnie jak rzuciles sie ratowac
    > luja :)

    Folk lokalny folkiem lokalnym, ale bylo ryzyko ze gosc sie zatnie tym
    szklem co spadlo ze stolika po nadgarstkach. A wtedy to trwa moment...

    Tuz po Twoim odjezdzie przyjechala po niego fura, wsadzilismy go
    zamknelismy drzwi, fura pojechala.

    No i kuwagomac - za minute byl z powrotem ;-)

    Wieczor wielokrotnej rezurekcji czy cos?

    KJ

  • 62. Data: 2011-05-26 12:00:46
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-26 13:57, KJ Siła Słów pisze:

> [...]
    > szklem co spadlo ze stolika po nadgarstkach. A wtedy to trwa moment...
    > Tuz po Twoim odjezdzie przyjechala po niego fura, wsadzilismy go

    Ja pierdziu, obronca swiata pracujacy na dobra opinie motocyklistow...
    Kildzona kosmici zajebali, a zostawili tylko marna podrobke. Taka jest
    moja opinia i zdania nie zmienie!

    > Wieczor wielokrotnej rezurekcji czy cos?

    Takie rzeczy sie zdarzaja w Libionzu.

    pozdr
    newrom

  • 63. Data: 2011-05-26 12:09:47
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    > Ja pierdziu, obronca swiata pracujacy na dobra opinie motocyklistow...

    Spoko, prawie nikt tego nie widzial, wiec po miescie sie nie rozejdzie.

    > Taka jest
    > moja opinia i zdania nie zmienie!

    Wyjebac Cie z lozka?

    > Takie rzeczy sie zdarzaja w Libionzu.

    Na Pradze to nie takie rzeczy sie zdazaja.

    Aczkolwiek zeby zdarzyly ci sie niektore z nich oprocz gixera trza go
    jeszcze umyc i miec Dainese. Na ostatnie to moze bym i uzbieral, ale z
    umyciem to nie da rady.

    KJ

  • 64. Data: 2011-05-26 12:10:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-26, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > No i kuwagomac - za minute byl z powrotem ;-)

    Zapomnial plecaka czy flaszki na droge?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 65. Data: 2011-05-26 12:38:00
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-26 14:09, KJ Siła Słów pisze:

    > Wyjebac Cie z lozka?

    Nie jestem mala, delikatna i bardzo uczuciowa dziewczynka. Nie dasz rady.

    > Na Pradze to nie takie rzeczy sie zdazaja.

    Wiem, wiem, knedliczki tez!

    > Na ostatnie to moze bym i uzbieral, ale z
    > umyciem to nie da rady.

    Przyjedzie Amil, dasz mu na bulki i umyje.

    pozdr
    newrom

  • 66. Data: 2011-05-26 12:47:33
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    > Nie. Jestem mala, delikatna i bardzo uczuciowa dziewczynka. Nie dasz rady.

    na litosc mnie bierzesz?

    > Przyjedzie Amil, dasz mu na bulki i umyje.

    Nie o przemysł spożywyczy tu chodzi ale o fakt ze co umyje to zaby z
    nieba leca. I to jest potwierdzone naukowo. Wiec najpierw musi przyjsc
    deszcz, a na deszczu to mi sie z kolei nie chce moknac zeby umyc
    motocykl. Błędne rondo Wiatraczna.

    KJ

  • 67. Data: 2011-05-26 13:37:29
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-26 14:10, AZ pisze:

    > Zapomnial plecaka czy flaszki na droge?

    laptopa.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 68. Data: 2011-05-26 13:44:25
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > nieba leca. I to jest potwierdzone naukowo. Wiec najpierw musi przyjsc
    > deszcz, a na deszczu to mi sie z kolei nie chce moknac zeby umyc

    a wczoraj twierdził, że zeszłoroczne muchi dodają lansu...

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 69. Data: 2011-05-26 14:36:06
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** KJ Siła Słów
    Folk lokalny folkiem lokalnym, ale bylo ryzyko ze gosc sie zatnie tym
    szklem co spadlo ze stolika  po nadgarstkach. A wtedy to trwa
    moment...

    Ehhh widac zes nie lokales, jeszcze sie nie zdarzylo zeby pijak upadl
    na tulipana ktory zrobil sie z przed chwila upuszczonej butelki czy
    kufla. Nawet jak pada na plery...
    Ty owszem idac dwie godziny po sprzataniu mozesz rozwalic sobie buta o
    szklo ktorego nikt nie zauwazyl ale nie luj...

    Wniosek: ze do siania postrachu, tworzenia zametu to siem Jasiu nie
    nadajesz.
    Nie ta psyche, caly wizerunek zjebany.

  • 70. Data: 2011-05-26 14:52:54
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-26 16:36, Tytus pisze:

    > Wniosek: ze do siania postrachu, tworzenia zametu to siem Jasiu nie
    > nadajesz.

    Trudno.
    Ale oprocz Armageddonu sa na swiecie jeszcze jakies inne hobby, nie?

    Duzo dobrego slyszalem o polerowaniu karniszy, ze uspokaja i ze laski na
    to leca. Tyle ze nie jestem przekonany czy mam predyspozycje.

    KJ