  • 81. Data: 2011-05-26 20:16:25
    Temat: Re: Grupa Praska rezurekszyn
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "kakmar"
    Eeee, tak se czytam i niby byłem, a tak wiele mnie ominęło.

    Nastepna raza trzeba ustawiac stoly w poprzek...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 82. Data: 2011-05-27 15:38:41
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Tytus z domQ" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Siemka
    >
    > *** "kakmar"
    > Eeee, tak se czytam i niby byłem, a tak wiele mnie ominęło.
    >
    > Nastepna raza trzeba ustawiac stoly w poprzek...

    no przecież stały w poprzek, bardziej w poprzek sie_nie_dało, bo stołów zabrakło

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 83. Data: 2011-05-27 15:52:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 27 May 2011 17:38:41 +0200 osobnik zwany Andrzej
    wystukał:

    przynajmniej jednego

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 84. Data: 2011-05-27 20:23:11
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"kakmar"
    Eeee, tak se czytam i niby byłem, a tak wiele mnie ominęło.

    P.S. i nie zaluj bo nie slyszales historii kombinezonu KJ.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 85. Data: 2011-05-27 22:17:06
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-05-27 17:38, Andrzej pisze:

    > no przecież stały w poprzek, bardziej w poprzek sie_nie_dało, bo stołów zabrakło

    Szuwar, ja sie pytam, od kiedy Ty z Pragi jestes, co? ;D

    Widzimy sie w niedziele, czy dopiero w Laskach?

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 86. Data: 2011-05-28 07:10:44
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 26 Maj, 09:45, "Tytus z domQ" wrote:
    > Siemka
    >
    > *** "Monster"
    > No właśnie.Czemu nie?
    >
    > Wlasnie, z nieobecnych oprocz Tanga, i tego podwarszawskiego lansera tfu
    > Lesora nie bylo...
    > a my juz w cieplutkiej zadaszonej sali zrobilismy dla niego rezerwacje,
    > jakby w przyszlosci padalo...a wiadomo chlopak jeszcze szuka p-deszczowki.
    > Nie bylo tez Zakana i Rafala Orzelka (chyba bo stolik rozrosl sie znacznie)

    Pa jak go zara walne.
    Cie boli, ze ja w granicy miasta jednak jestem a Ty dopiero w
    sasiednim powiacie?

    Pytanie do bylych: - ile tam sie czeka na herbate? ;)

    --
    do srody, lesor
    cb1300

  • 87. Data: 2011-05-28 07:11:35
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 26 Maj, 11:22, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > no, najfajniejsza rezurekcja na jakiej ostatnio bylem i to dwa razy!
    >
    > Motury, kabriolety, pare dissow...
    > Tak powinno byc na kazdym zlocie.

    Co to sa dissy?

    --
    pozdrawiam, lesor
    cb1300, c1125

  • 88. Data: 2011-05-28 07:32:10
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-28 09:10, lesor pisze:

    > Pytanie do bylych: - ile tam sie czeka na herbate? ;)

    Chyba długo, bo nikt nie pił:-)
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 89. Data: 2011-05-28 13:13:08
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"lesor"
    Cie boli, ze ja w granicy miasta jednak jestem a Ty dopiero w
    sasiednim powiacie?

    Troche mnie Cie zal...
    OC w Wawie za moje V8 500pln a u mnie na wsi 280 :)
    slyszal kiedys kolega powiedzenie:
    Zarabiac w Warszawie - mieszkac na wsi???

    ***Pytanie do bylych: - ile tam sie czeka na herbate? ;)

    Nie rob nam wstydu - to praga, tu pije sie tylko spiryt pod ogorka.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 90. Data: 2011-06-01 05:13:16
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    Dzis znow sroda - wiec jak wiadomo kazdy szanujacy siem precel
    wieczorkiem udaje sie na kolkie lub bezalkoholowe.
    Skutersi mile widziani

    T.