  • 1. Data: 2010-02-25 08:32:23
    Temat: Warszawa TV cyfrowa
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    W grudniu kupiłem nowy TV i zaprogramowałem
    tylko programy DVBT - cyfrowe .
    Wszystko pięknie grało , ale
    od tygodnia psuje się - zatrzymuje ,
    pikseluje , gubi zupełnie obraz i dźwięk itd .
    Na analogu jest dobrze .
    Czy to tylko u mnie ?
    Co się mogło zepsuc ? - nadajnik ,
    moja antena , mój TV ???
    Zbyszek

  • 2. Data: 2010-02-25 08:42:38
    Temat: Re: Warszawa TV cyfrowa
    Od: Andrzej H <h...@g...com>

    > Wszystko pięknie grało , ale
    > od tygodnia psuje się - zatrzymuje ,
    > pikseluje , gubi zupełnie obraz i dźwięk itd .

    http://www.emitel.pl/strona-glowna/prace-modernizacy
    jne-nadajnika-dvbt-w-raszynie

    to chyba wszystko w tym temacie, ciekawe tylko jakiej anteny
    używasz... może samego beznadziejnego przedwzmacniacza i kawałek
    złomu... zamiast anteny z prawdziwego zdarzenia.

  • 3. Data: 2010-02-25 10:06:45
    Od: "D@niel" <d...@...net>

    Dnia 25-lut-10 09:42:38, Andrzej H napisawszy:

> [...]
    > używasz... może samego beznadziejnego przedwzmacniacza i kawałek
    > złomu... zamiast anteny z prawdziwego zdarzenia.

    do odbioru DVB-T (w odróżnieniu od analogu) nie zawsze jest potrzebna
    "antena z prawdziwego zdarzenia" - kawałek złomu może wystarczyć :)
    --
    Pozdrawiam - D@niel

  • 4. Data: 2010-02-25 14:26:27
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej H" <h...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

> [...]

    używasz... może samego beznadziejnego przedwzmacniacza i kawałek
    złomu... zamiast anteny z prawdziwego zdarzenia.
    Dzieki za info . ...a anteny to mam dobrej jakości .
    Mieszkam na granicy Wa-wy i Jabłonny prawie w lesie więc :
    3 oddzielne anteny : 11 , 21 - 69 , i radiowa
    symetryzator , sumator , i dobry wzmacniacz Dipolu .
    koncentryk też za 3 zł /metr .
    Zresztą jak napisałem analog jest dobry , popsuło się DVBT .
    Pzdr
    Zbyszek