  • 1. Data: 2012-04-13 08:23:54
    Temat: Warszawa - Nowy Sącz
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    Witam,

    Po dłuższej przerwie mam znowu dojechać z Warszawy (lewobrzeżnej) do
    Nowego Sącza. Poprzednio jeździłem (za namową kogoś z grupy) 7-ką przez
    Radom - obwodnica Kielc, za obwodnicą skręcałem na Morawicę - Chmielnik
    - Busko-Zdrój - Pacanów - Dąbrowa Tarnowska, dalej obijałem na Żabno -
    Radłów - Wojnicz, dalej już oczywiste. Czy to nadal dobra trasa, żadnych
    pułapek? A może teraz można przejechać jakoś lepiej?

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 2. Data: 2012-04-13 08:46:25
    Temat: Re: Warszawa - Nowy Sącz
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On Apr 13, 8:23 am, Uncle Pete <p...@i...waw.pl> wrote:
> [...]
    > Radłów - Wojnicz, dalej już oczywiste. Czy to nadal dobra trasa, żadnych
    > pułapek? A może teraz można przejechać jakoś lepiej?

    Teraz od Skarżyska do Kielc masz piękną nową dwupasmówkę, w porównaniu
    do pchania się przez Suchedniów niebo a ziemia.
    Nie ma co kombinować jedź tak jak jechałeś wtedy.

    Pozdro !

  • 3. Data: 2012-04-13 11:06:13
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" <p...@i...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Radłów - Wojnicz, dalej już oczywiste. Czy to nadal dobra trasa, żadnych
    > pułapek? A może teraz można przejechać jakoś lepiej?

    Nie wiem jak do Wojnicza, ale od Wojnicza nie tak oczywiste ;) - polecam z
    Wojnicza przez Zakliczyn i z drugiej strony jeziora (nie zrażaj się znakami
    o zamkniętej drodze, z dwóch objazdów jeden już zlikwidowany, a drugi ma 20
    m szutrówki), krajobrazowo z pewnością ciekawiej niż przez Tropsztyn/Czchów,
    czyli tak, jak jeździ 90% kierowców. Faktem jest, że miejscami asfalt trochę
    gorszy i bardziej kręto, ale o wiele mniejszy ruch i można jechać szybciej
    niż przez Czchów (choć to zależy oczywiście od pory dnia i dnia tygodnia).
    Po wjechaniu do Sącza (nie wiem w którą częć miasta się kierujesz) zaraz za
    Górą Zabełecką (czyli zaraz po zjechaniu z pierwszego wzniesienia) daj w
    lewo na pierwszym zjeździe na obwodnicę - Tarnowska, czyli ulica wlotowa (ta
    prowadzącą prosto, gdybyś nie skręcił w lewo) ostatnio jest notorycznie
    zakorkowana. Jeżeli przegapisz i wpakujesz się w korek, to zaraz za
    MediaMarktem a przed Orlenem tez możesz dac w lewo i dojechać do obwodnicy.
    Zabieg te nie ma sensu, jeżeli kierujesz się do centrum, do Chełmca,
    Biegonic lub na Wólki, w takim wypadku zostaje czekanie w korku, ale
    Barskie, Millenium czy w kierunku Krynicy - zdecydowanie polecam obwodnicę.

    Co do wcześniejszych odcinków - koniecznie przez Żabno, a reszta też
    sensowna, tj. jeżdżę podobnie, ale ostatnio tę trasę robiłem jeszcze w
    listopadzie, mogło się coś pozmieniać.

    Za kilka dni robię trasę w drugą stronę, dlatego podziel się wrażeniami
    (chodzi o odcinek wcześniejszy, nie Sącz-Wojnicz ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2012-04-13 11:36:05
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

> [...]

    > Za kilka dni robię trasę w drugą stronę, dlatego podziel się wrażeniami
    > (chodzi o odcinek wcześniejszy, nie Sącz-Wojnicz ;-)

    Dzięki, wcześniej między Wojniczem a Nowym Sączem jeździłem i tak, i
    tak, ta droga, o której piszesz, faktycznie jest widokowa, tyle że mało
    gdzie można się zatrzymać i podziwiać widoki :) Teraz będę przejeżdżał
    kiedy będzie już ciemno, więc chyba pojadę przez Czchów. W Nowym Sączu
    jadę do ul. Zielonej, więc pojadę przez centrum - tak późno żadnych
    korków już nie będzie.

    A nie próbowałeś nie przez Żabno, tylko przez Tarnów (przez obwodnicę
    czy objeżdżając miasto jakimiś bocznymi drogami), a dalej czwórką w
    kierunku Wojnicza? Na mapie wygląda w miarę sensownie.

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 5. Data: 2012-04-13 11:37:15
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Teraz od Skarżyska do Kielc masz piękną nową dwupasmówkę, w porównaniu
    > do pchania się przez Suchedniów niebo a ziemia.
    > Nie ma co kombinować jedź tak jak jechałeś wtedy.

    Dzięki, tak właśnie zrobię.

    Piotr

  • 6. Data: 2012-04-13 15:02:41
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

> [...]
    > ul. Zielonej, więc pojadę przez centrum - tak późno żadnych korków już nie

    Skoro będziesz późno, to korków nie będzie, śmiało zatem przez Czchów a
    potem centrum i Jagiellońską/Kunegundy/Waryńskiego w stronę Zielonej. Tak z
    ciekawości - jakies wydarzenie na WSB, czy "prywatnie" (jeśli to nie
    tajemnica, nie chcę być wścibski ;-)

    > A nie próbowałeś nie przez Żabno, tylko przez Tarnów (przez obwodnicę czy
    > objeżdżając miasto jakimiś bocznymi drogami), a dalej czwórką w kierunku
    > Wojnicza? Na mapie wygląda w miarę sensownie.

    Tak, jeździłem dawniej przez Tarnów, ale po pierwsze korki, po drugie tiry,
    po trzecie gliny co 200 m. Teraz z pewnością jest lepiej, a przede wszystkim
    szerzej, ale nie jechałem w ten sposób od paru lat, więc nie mogę
    polecić/odradzić.
    --
    Yogi(n)

  • 7. Data: 2012-04-14 11:38:45
    Od: Piotr Kozarzewski <p...@k...org>

> [...]
    > potem centrum i Jagiellońską/Kunegundy/Waryńskiego w stronę Zielonej. Tak z
    > ciekawości - jakies wydarzenie na WSB, czy "prywatnie" (jeśli to nie

    Odpowiadam z innego konta, ale to wciąż ja :) Dojechałem bardzo dobże,
    żadnych niespodzianek na drodze nie było, tylko trochę korków na
    wjeźdze i wyjeździe z Radomia. No i licha droga na niektórych
    odcinkach za Żabnem, ale to żadna niespodzianka :)

    Tak, chodzi o WSB, po prostu tam wykładam na studiach zaocznych i z
    pewnych względów tym razem musiałem jechać samochodem, a nie pociągiem
    i autobusem przez Kraków.

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 8. Data: 2012-04-14 13:04:17
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr Kozarzewski" <p...@k...org> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...

    >Tak, chodzi o WSB, po prostu tam wykładam na studiach zaocznych i z
    >pewnych względów tym razem musiałem jechać samochodem, a nie pociągiem
    >i autobusem przez Kraków.

    Paczpan, jaki ten świat mały, ja tam pracowałem w 2004-2007, a i teraz
    bywam od czasu do czasu ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 9. Data: 2012-04-14 18:47:52
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    > Dojechałem bardzo dobże,

    Może jednak trzeba było zostać tej Warszawie?

  • 10. Data: 2012-04-14 22:15:57
    Od: p...@k...org

    > Może jednak trzeba było zostać tej Warszawie?

    Dlaczego?