  • 41. Data: 2013-03-12 14:22:51
    Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmarł tuż po wyjechaniu w trasę.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 12 Mar 2013 13:17:14 +0100 osobnik zwany hisjusz
    napisał:

    > Zginąć chcesz w swojej osobówce? Wyobrażasz sobie strażaka bez sił co w
    > wieku 60 lat wyciąga Cie z 10 piętra płonącego mieszkania?

    czy gdzieś istnieje nakaz pracy w jednym zawodzie do końca życia?
    A chciałbyś oglądać na okładce playboya 60 letnia modelkę? Przecież nie
    jest jeszcze na emeryturze.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2013-03-12 16:42:25
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    Masz tu chłopinę
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1019381,title,Policjant-
    zastrzelony-w-czasie-kontroli-drogowej,wid,15406355,
    wiadomosc.html?ticaid=110379&_ticrsn=3
    co dopiero w wieku 60 lat miał by się szarpać z 25 letnim lekko atletą.

    > czy gdzieś istnieje nakaz pracy w jednym zawodzie do końca życia?
    > A chciałbyś oglądać na okładce playboya 60 letnia modelkę? Przecież nie
    > jest jeszcze na emeryturze.

    Pół życia był Policjantem a teraz pójdzie do piekarni na praktykę i
    będzie piekł chleb.

  • 43. Data: 2013-03-12 16:49:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    ?
    ticaid=110379&_ticrsn=3
    > co dopiero w wieku 60 lat miał by się szarpać z 25 letnim lekko atletą.

    no i co z tego wynika? Jaki to ma związek z 65 kontra 67 letnim kierowcą?

    > Pół życia był Policjantem a teraz pójdzie do piekarni na praktykę i
    > będzie piekł chleb.

    a czemu nie?

  • 44. Data: 2013-03-12 20:58:54
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-03-11 17:45, masti pisze:

    > a odniesiesz się do 65/67? Czy będziesz konsekwentnie unikał bo to
    > niewygodne?

    Nie odpowie bo brak rzeczowych argumentów oraz instrukcji poza
    oczywistym "fszystko pszes Tusku i peło"

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

  • 45. Data: 2013-03-12 21:34:24
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > Nie odpowie bo brak rzeczowych argumentów oraz instrukcji poza oczywistym "fszystko

    > pszes Tusku i peło"

    Czego nie zrozumiales, ze starsi ludzie nie sa stworzeni do wykonywania
    odpowiedzialnych, wymagajacych precyzji, doskonałego refleksu i podatnych na duzy
    stres zawodów ?
    Za 5 czy 10 lat jak podniosą wiek em do 70 to bedziesz pierdolil, ze 67 - 70 to
    zadna roznica, jak teraz 65-67.

    sz

  • 46. Data: 2013-03-13 00:19:58
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-03-12 21:34, szufela pisze:

> [...]
    > Za 5 czy 10 lat jak podniosą wiek em do 70 to bedziesz pierdolil, ze
    > 67 - 70 to zadna roznica, jak teraz 65-67.

    Ja próbuje dyskutować - a twój brak argumentów i wulgaryzmy powodują że
    jedyne co potrafisz to "a u was murzynów biją"...

    Dzisiaj formalny wiek emerytalny dla kierowców zawodowych wynosi u nas
    65 lat.
    W Szwecji bez specjalnych protestów właśnie podnoszą do 75...

    Tak wiem, zimno konserwuje a u tych wyzyskiwaczy po 70 to się już
    młodnieje...

  • 47. Data: 2013-03-13 00:20:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 12 Mar 2013, masti wrote:

    > a czemu nie?

    Zupełnie już abstrahując od faktu, iż w tejże policji jest całkiem
    sporo roboty o innym charakterze, "papierkowej" nie wyłączając,
    a do której doświadczenie ze sposobu "skąd te papierki się biorą"
    nie zawadzi, a przeciwnie.

    pzdr, Gotfryd

  • 48. Data: 2013-03-13 01:32:51
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > Dzisiaj formalny wiek emerytalny dla kierowców zawodowych wynosi u nas 65 lat.
    > W Szwecji bez specjalnych protestów właśnie podnoszą do 75...

    ROTFL.
    Szwecja posiada elastyczny wiek emerytalny. Moga przechodzic po 61 i pracowac do 67
    jesli chca
    Szwedow ktorzy pracuja po 65 roku jest 7,8%.
    Tak wiec nie sadze, zeby w stresujacych zawodach szedzi pracowali dluzej niz do 65
    roku zycia.

    Co do 75 lat to palnal ich premier po czym szybko sie z tego wycofal, gdy zrobiono
    sondaze i rozne konsultacje.
    81% kobiet bylo przeciwnych i 65% mezczyzn
    86% prac fizycznych bylo przeciwnych i 72% umyslowych
    Tylko 7% badanych uwazalo, ze wiek em. powinien byc podniesiony do 75 lat, to
    faktycznie bez specjalnych protestow. :)

    W dodatku Polska to nie Szwecja, tu w wiekszosci zycie to walka i stres a tam wysoki
    socjal i malo zmartwien co ma wplyw na psyche i zdrowie. Miedzy innymi stad srednia
    zycia wyzsza o kilka lat.

    To tyle jesli chodzi o moj brak argumentow, wiec pozwol odpowiem ci jednak wugarnie:
    Skoncz pier....c.

    sz.

  • 49. Data: 2013-03-13 02:00:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 12 Mar 2013 10:06:40 +0000 (UTC), masti napisał(a):
    > To dla programistów też zróbmy wcześniejsze emerytury. bo jak się pomyli
    > to może źle zaprogramować system kontroli lotów albo komputer w samolocie.
    > To jeszcze większe bezpośrednie zagrożenie dla zdrowia i życia ludzi

    Jak programista zaslabnie na stanowisku pracy, to program bedzie musial
    dokonczyc inny programista, i ryzyka tu nie ma.
    Jak kontroler zaslabnie, to do czasy zastapienia nikt nie kieruje
    samolotami, i jest zle ..
    J.

  • 50. Data: 2013-03-13 13:01:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 13 Mar 2013 01:32:51 +0100 osobnik zwany szufela
    napisał:

    > To tyle jesli chodzi o moj brak argumentow, wiec pozwol odpowiem ci
    > jednak wugarnie: Skoncz pier....c.

    i to są Twoje jedyne argumenty. Odpowiesz w końcu na pytanie?