eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaWadliwy Sigma 17-50/2.8
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 8

  • 1. Data: 2011-06-27 03:39:40
    Temat: Wadliwy Sigma 17-50/2.8
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    Problem podobny jak poniżej u Adama G.
    Zakupiłem 11 dni temu w Fotoceny.pl Sigmę 17-50/2.8 DC HSM OS EX. Cena
    godziwa na godziwy sprzęt. Pytałem czy rzecz jest na pewno ok. Podoba mi się
    szybkość AF, sprawność OS, odporność na podświetlenia i wierność -
    niefiltrowanie barw. Ale przy tym wszystkim potężna jedna wada: rozmyty
    lewostronnie gdzieś na ok. 1/5 kadru obraz w zakresie krótkich ogniskowych
    17-30 i przysłonie 2.8-8. Zanika przy większym przysłonięciu.
    Mam dwa pytania do doświadczonych:
    1. Który serwis w Polsce rzetelnie usuwa wady asymetrii osi optycznej
    obiektywu i czy rzetelnie to zrobią w ramach gwarancji, czy raczej lepiej
    podpłacić?
    2. Czy można zawalczyć o wymianę na inny po upływie 10 dni. Trochę
    zaniedbałem sprawę przez ten długi weekend.

    Pozdrawiam



  • 2. Data: 2011-06-27 06:36:04
    Temat: Re: Wadliwy Sigma 17-50/2.8
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    > 1. Który serwis w Polsce rzetelnie usuwa wady asymetrii osi optycznej
    > obiektywu i czy rzetelnie to zrobią w ramach gwarancji, czy raczej lepiej
    > podpłacić?
    > 2. Czy można zawalczyć o wymianę na inny po upływie 10 dni. Trochę
    > zaniedbałem sprawę przez ten długi weekend.

    Sigma ma tylko jeden serwis w Polsce chyba.
    pozdr.
    gr




  • 3. Data: 2011-06-27 07:57:51
    Temat: Re: Wadliwy Sigma 17-50/2.8
    Od: "TomekM" <adm[@]chrzanow.pl>


    "Pikus'" <p...@o...eu> wrote in message
    news:iu8u3h$uab$1@news.onet.pl...
    > Problem podobny jak poniżej u Adama G.
    > Zakupiłem 11 dni temu w Fotoceny.pl Sigmę 17-50/2.8 DC HSM OS EX. Cena
    > godziwa na godziwy sprzęt. Pytałem czy rzecz jest na pewno ok. Podoba mi
    > się szybkość AF, sprawność OS, odporność na podświetlenia i wierność -
    > niefiltrowanie barw. Ale przy tym wszystkim potężna jedna wada: rozmyty
    > lewostronnie gdzieś na ok. 1/5 kadru obraz w zakresie krótkich ogniskowych
    > 17-30 i przysłonie 2.8-8. Zanika przy większym przysłonięciu.
    > Mam dwa pytania do doświadczonych:
    > 1. Który serwis w Polsce rzetelnie usuwa wady asymetrii osi optycznej
    > obiektywu i czy rzetelnie to zrobią w ramach gwarancji, czy raczej lepiej
    > podpłacić?
    > 2. Czy można zawalczyć o wymianę na inny po upływie 10 dni. Trochę
    > zaniedbałem sprawę przez ten długi weekend.
    >
    Odstąp od gwarancji i :
    jesli kupowałeś na firme to domagaj sie wymiany z tytułu rękojmi,
    a jesli na osobe fizyczną - to niezgodnosc towaru z umową.
    Oba uprawnienia przysługują Ci względem sprzedawcy - tylko nie daj
    sprzedawcy wymigać.

    Pozdrawiam
    Tomek



  • 4. Data: 2011-06-27 11:21:59
    Temat: Re: Wadliwy Sigma 17-50/2.8
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Odstąp od gwarancji i :
    > jesli kupowałeś na firme to domagaj sie wymiany z tytułu
    > rękojmi,
    > a jesli na osobe fizyczną - to niezgodnosc towaru z umową.
    > Oba uprawnienia przysługują Ci względem sprzedawcy - tylko
    > nie daj
    > sprzedawcy wymigać.

    Zgodnie z Ustawą sprzedawca ma usunąć niedomaganie sprzętu,
    natomiast niekoniecznie w drodze wymiany niestety. Może po
    prostu naprawić.


  • 5. Data: 2011-06-30 10:01:51
    Temat: Re: Wadliwy Sigma 17-50/2.8
    Od: "Adam Z." <m...@g...com>

    On 27 Cze, 13:21, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:
    > > Odst p od gwarancji i :
    > > jesli kupowa e na firme to domagaj sie wymiany z tytu u
    > > r kojmi,
    > > a jesli na osobe fizyczn - to niezgodnosc towaru z umow .
    > > Oba uprawnienia przys uguj Ci wzgl dem sprzedawcy - tylko
    > > nie daj
    > > sprzedawcy wymiga .
    >
    > Zgodnie z Ustaw sprzedawca ma usun niedomaganie sprz tu,
    > natomiast niekoniecznie w drodze wymiany niestety. Mo e po
    > prostu naprawi .

    Tylko jesli sie klient na to zgodzi.
    O sposobie realizacji reklamacji decyduje klient.
    Sprzedawca moze sie najwyzej nie zgodzic i jakims bzdurnym argumentem
    spuscic klienta na drzewo.
    Wtedy pozostaje sad. I tam sprawa jest jasna i prosta. Tylko komu sie
    chce.


  • 6. Data: 2011-06-30 11:05:15
    Temat: Re: Wadliwy Sigma 17-50/2.8
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 30.06.2011 12:01, Adam Z. wrote:
    > On 27 Cze, 13:21, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:
    >>> Odst p od gwarancji i :
    >>> jesli kupowa e na firme to domagaj sie wymiany z tytu u
    >>> r kojmi,
    >>> a jesli na osobe fizyczn - to niezgodnosc towaru z umow .
    >>> Oba uprawnienia przys uguj Ci wzgl dem sprzedawcy - tylko
    >>> nie daj
    >>> sprzedawcy wymiga .
    >>
    >> Zgodnie z Ustaw sprzedawca ma usun niedomaganie sprz tu,
    >> natomiast niekoniecznie w drodze wymiany niestety. Mo e po
    >> prostu naprawi .
    >
    > Tylko jesli sie klient na to zgodzi.
    > O sposobie realizacji reklamacji decyduje klient.
    > Sprzedawca moze sie najwyzej nie zgodzic i jakims bzdurnym argumentem
    > spuscic klienta na drzewo.
    > Wtedy pozostaje sad. I tam sprawa jest jasna i prosta. Tylko komu sie
    > chce.
    Zgadzając się na gwarancję zgadzasz się na jej warunki.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu


  • 7. Data: 2011-06-30 14:37:00
    Temat: Re: Wadliwy Sigma 17-50/2.8
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Tylko jesli sie klient na to zgodzi.
    > O sposobie realizacji reklamacji decyduje klient.

    Nieprawda. Akurat temat cwiczylem pare miesiecy temu, nawet
    konsultowalem sie z radca prawnym :-). Owszem, dostaniesz
    nowy sprzet jesli sprzedawca nie zmiesci sie w
    dwutygodniowym terminie od momentu zgloszenia niezgodnosci
    lub naprawa bedzie wiazala sie z niewspólmiernie duzymi
    kosztami.



    > Sprzedawca moze sie najwyzej nie zgodzic i jakims bzdurnym
    > argumentem
    > spuscic klienta na drzewo.
    > Wtedy pozostaje sad. I tam sprawa jest jasna i prosta.
    > Tylko komu sie
    > chce.

    Zycze szczescia w sadzie ;-).


  • 8. Data: 2011-07-01 05:08:47
    Temat: Re: Wadliwy Sigma 17-50/2.8
    Od: "TomekM" <adm[@]chrzanow.pl>


    <b...@n...pl> wrote in message news:iuhl9b$q2m$1@node2.news.atman.pl...
    > On 30.06.2011 12:01, Adam Z. wrote:
    >> On 27 Cze, 13:21, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:
    >>>> Odst p od gwarancji i :
    >>>> jesli kupowa e na firme to domagaj sie wymiany z tytu u
    >>>> r kojmi,
    >>>> a jesli na osobe fizyczn - to niezgodnosc towaru z umow .
    >>>> Oba uprawnienia przys uguj Ci wzgl dem sprzedawcy - tylko
    >>>> nie daj
    >>>> sprzedawcy wymiga .
    >>>
    >>> Zgodnie z Ustaw sprzedawca ma usun niedomaganie sprz tu,
    >>> natomiast niekoniecznie w drodze wymiany niestety. Mo e po
    >>> prostu naprawi .
    >>
    >> Tylko jesli sie klient na to zgodzi.
    >> O sposobie realizacji reklamacji decyduje klient.
    >> Sprzedawca moze sie najwyzej nie zgodzic i jakims bzdurnym argumentem
    >> spuscic klienta na drzewo.
    >> Wtedy pozostaje sad. I tam sprawa jest jasna i prosta. Tylko komu sie
    >> chce.
    > Zgadzając się na gwarancję zgadzasz się na jej warunki.
    >
    i dlatego reklamując towa, należy odstapic od uprawnien wynikajacych
    z gwarancji i powołac sie na niezgodnosc z umową lub rękojmie.
    A tu zalatwianie reklamacji regulują stosowne ustawy.

    Tomek


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: