  • Data: 2009-09-04 11:05:13
    Temat: WAW - Nowolipki - znaleziono coś co zgubił skuter
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Helix chyba, ale przód widziałem w lusterku samochodu przez ułamek sekundy,
    więc nie na pewno. Popierdzielał zdrowo i nie brzęczał jak dwusuwowy
    motorower. Wiśniowy metalik. Jechał Nowolipkami przez skrzyżowanie z JP II z
    otwartym carnym kufrem. Wyżej wzmiankowany przedmiot (nie całkiem tanie
    motoakcesorium) wystawał z tegoż. Przed skrzyżowaniem z Karmelicką przedmiot
    wypadł i jest obecnie u mnie we w depozycie. Wydam za okazaniem drugiego
    elementu kompletu, pasującego do tego, co zebrałem z asfaltu. Gonić go nawet
    nie próbowałem, bo skuter samochodem to se można... przewieźć najwyżej.

    Podobne ogłoszenie postaram się zamieścić na różnych forach, które znajdę,
    ale nie chce mi się specjalnie rejestrować na skutery.net, riders, forum
    motocyklistów itp., więc jeśli komuś się będzie chciało a ma odpowiednie
    loginy itp, to proszę o zamieszczenie wszędzie linków do niniejszej
    wiadomości - choćby z niusy.onet.pl czy google groups.

    MS