  • 1. Data: 2010-10-19 11:18:47
    Temat: [W-wa] Leasing drukarko-kopiarki duplex A4.
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Polecicie jakąś firmę, która by wyleasingowała drukarko-kopiarkę z duplekserem,
    format A4 (bardzo_ewentualnie A3, bo co prawda
    potrzebna czasem A3, ale mało miejsca w pomieszczeniu biura)?

    Obecnie około 1 tys. kopii miesięcznie, ale z nowym sprzętem może być ok. 1,5-2
    tys./mies.

    Ewentualnie wchodzi w grę zakup zamiast leasingu.

    Sensowny koszt strony powinien wychodzić 6-7 gr ze wszystkim bez amortyzacji.
    THX

  • 2. Data: 2010-10-19 11:35:40
    Temat: Re: [W-wa] Leasing drukarko-kopiarki duplex A4.
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-10-19 13:18, ąćęłńóśźż pisze:
    > Polecicie jakąś firmę, która by wyleasingowała drukarko-kopiarkę z duplekserem,
    format A4 (bardzo_ewentualnie A3, bo co prawda
    > potrzebna czasem A3, ale mało miejsca w pomieszczeniu biura)?

    http://www.biuro-styl.com.pl/
    Dzierżawię od nich kopiarkę A3 Canon iR2200. 180 zł netto za 3000 str/mies.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 3. Data: 2010-10-19 14:18:36
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Tue, 19 Oct 2010 13:18:47 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

> [...]
    >
    > Ewentualnie wchodzi w grę zakup zamiast leasingu.
    >
    > Sensowny koszt strony powinien wychodzić 6-7 gr ze wszystkim bez amortyzacji.

    ABM System, HiCopy
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/