  • 1. Data: 2013-06-01 16:38:27
    Temat: W-wa --> Kraków
    Od: Zbyszek9 <z...@p...onet.pl>

    Jutro w niedzielę o 6 rano . Jak lepiej Gierkówka i autostrada
    czy przez Radom i Kielce ???

  • 2. Data: 2013-06-01 20:30:33
    Temat: Re: W-wa --> Kraków
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 6/1/2013 4:38 PM, Zbyszek9 wrote:
    > Jutro w niedzielę o 6 rano . Jak lepiej Gierkówka i autostrada
    > czy przez Radom i Kielce ???

    Ja zawsze przez Kielce, ale czy dobrze robiłem - nie wiem ;)

    w dni wolne przez Kielce do Wawy koło 3h30min wychodzi
    a jak przez Łodzi to w dni wolne koło 2h20min a ile do Wawy
    teraz to nie wiem (chyba koło 1h).

    Generalne przez Łódź sporo dalej i sporo szybciej na km/h
    ale na czas to już raczej nie + kilka opłat autostradowych.

  • 3. Data: 2013-06-01 22:17:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 01 Jun 2013 16:38:27 +0200 osobnik zwany Zbyszek9
    napisał:

    > Jutro w niedzielę o 6 rano . Jak lepiej Gierkówka i autostrada czy przez
    > Radom i Kielce ???

    właśnie przejechałem przez Radom i Kielce w deszczu. Nie jedźcie tą drogą!

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2013-06-01 23:11:50
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2013-06-01 22:17, masti pisze:

    > właśnie przejechałem przez Radom i Kielce w deszczu. Nie jedźcie tą drogą!

    Że tak zapytam" a co z nią nie tak?

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 5. Data: 2013-06-01 23:28:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 01 Jun 2013 23:11:50 +0200 osobnik zwany Qlfon napisał:

    > Że tak zapytam" a co z nią nie tak?

    Jakbym miał jechać "szybko" to gierkówka+autostrada. A że jechałem
    rekreacyjnie to tylko mnie wkurw wziął.

  • 6. Data: 2013-06-01 23:48:50
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2013-06-01 23:28, masti pisze:

    > Jakbym miał jechać "szybko" to gierkówka+autostrada. A że jechałem
    > rekreacyjnie to tylko mnie wkurw wziął.

    No dobra, ale co? Ślisko? Ciemno? W Jędrzejowie na obwodnicy stali? W
    Antolce podwójna obsada przy kościele i szkole? Często latam tamtędy i
    nie wiem czy coś się może zmieniło na gorsz?

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 7. Data: 2013-06-02 00:14:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 01 Jun 2013 23:48:50 +0200 osobnik zwany Qlfon napisał:

    > No dobra, ale co? Ślisko? Ciemno? W Jędrzejowie na obwodnicy stali? W
    > Antolce podwójna obsada przy kościele i szkole? Często latam tamtędy i
    > nie wiem czy coś się może zmieniło na gorsz?

    deszcz, ślisko i ciemno. Nie stali, poza jedną Wectrą, bo deszcz padał :)

  • 8. Data: 2013-06-05 08:55:39
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2013-06-01 20:30, _Michał pisze:

> [...]
    >
    > Generalne przez Łódź sporo dalej i sporo szybciej na km/h
    > ale na czas to już raczej nie + kilka opłat autostradowych.

    a po co przez Łódź jeździć, jeżeli od Piotrkowa jest S8 - krócej i
    szybciej. Z S8 można wskoczyć na A2 w Mszczonowie.

  • 9. Data: 2013-06-05 17:08:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "komar" <k...@1...cc> napisał w wiadomości grup

    > a po co przez Łódź jeździć, jeżeli od Piotrkowa jest S8 - krócej i
    > szybciej. Z S8 można wskoczyć na A2 w Mszczonowie.

    Dociągnęli A2 do Mszczonowa?

  • 10. Data: 2013-06-05 17:56:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 05 Jun 2013 17:08:36 +0200 osobnik zwany Cavallino
    napisał:

    > Użytkownik "komar" <k...@1...cc> napisał w wiadomości grup

    > Dociągnęli A2 do Mszczonowa?

    nie, ale jest 2+1pasmowa DK50