  • 21. Data: 2010-08-26 10:41:40
    Temat: Re: W niedzielę zlot BMW na Śląsku (Rydułtowy)
    Od: AL <a...@s...tam>

    Technolog pisze:

    > Filmik z zeszłego roku:
    > http://www.youtube.com/watch?v=wAi_wwLMklY

    dlaczego czesc aut (driftujacych) ma niedomkniete przednie maski?
    (sa po malym bum czy to po cos specjalnie?)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 22. Data: 2010-08-26 10:54:02
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 26 Aug 2010 10:41:40 +0200, AL na pl.misc.samochody napisał(a):

    > dlaczego czesc aut (driftujacych) ma niedomkniete przednie maski?
    > (sa po malym bum czy to po cos specjalnie?)

    A widziałeś Dzidka ;-) ?

    "Miłości ni udowadnia się słowami. Jean Jacques Rousseau"

  • 23. Data: 2010-08-26 10:57:24
    Od: AL <a...@s...tam>

    Marcin Stankiewicz pisze:

    > A widziałeś Dzidka ;-) ?

    a cos bardziej w temacie?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 24. Data: 2010-08-26 11:13:57
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2010-08-25 19:41, bratPit wrote:

    > hmm... może się pojawię, a nóż znów ktoś przewróci na dach jakąś 7-kę to
    > będzie co oglądać ;-)

    Hmm.. jak by się znalazło kilka chętnych osób z pms, to może bym się
    zjawił :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 25. Data: 2010-08-26 11:14:54
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 26 Aug 2010 10:57:24 +0200, AL na pl.misc.samochody napisał(a):

    > a cos bardziej w temacie?

    Szybki dostęp do komory silnika w razie pożaru :) ?

    Ewentualnie chłodzenie tych partii komory, gdzie podczas jazdy z małymi
    prędkościami, ale za to na dużym obciążeniu silnika mogą wystąpić ogniska
    potecjalnie niebezpieczne :) ?

    "Dawniej eksperymentowano w sztuce. Dziś eksperymenty mają być sztuką.
    Evelyn Waugh."

  • 26. Data: 2010-08-26 11:47:56
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 25 sie 2010 o 22:18 GMT, Technolog napisał(a):

    > Jak oglądałem sobie ten filmik, do którego link sam podałem powyżej, to
    > wygląda to tak, jakby rzeczywiście chodziło jedynie o palenie gumy.

    No wlasnie, w tym filmiku nie zauwazylem nic ciekawego, nic co zwrociloby
    uwage, jedynie bezsensowne palenie gumy i jezdzenie w kolko, jest w tym na
    prawde cos interesujacego?

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 27. Data: 2010-08-26 11:58:22
    Od: Jacek Rudowski <ami@_usunto_wkurw.org>

    Dnia 26.08.2010 Brzezi <b...@g...com> napisał/a:

    > No wlasnie, w tym filmiku nie zauwazylem nic ciekawego, nic co zwrociloby
    > uwage, jedynie bezsensowne palenie gumy i jezdzenie w kolko, jest w tym na
    > prawde cos interesujacego?

    Dla Ciebie najwyrazniej nie - dlatego obecnosc nie jest obowiazkowa.
    Mozesz ten czas spedzic gdzie indziej i inaczej.

    Nie widze sensu przekonywania kogos na sile do swoich zainteresowan.
    Ale nie widze tez sensu takiego marudzenia nad zainteresowaniami innych.

    --
    Jacek "AMI" Rudowski

  • 28. Data: 2010-08-26 12:37:49
    Od: AL <a...@s...tam>

    Marcin Stankiewicz pisze:

> [...]
    >
    > Ewentualnie chłodzenie tych partii komory, gdzie podczas jazdy z małymi
    > prędkościami, ale za to na dużym obciążeniu silnika mogą wystąpić ogniska

    to dlaczego na zawodach driftingu (ogolnopolskich) nie stosuja tych
    "zlotych mysli" odnosnie klapy (procz tego ze maja pewnie zastosowany
    system gasniczy wewnatrz)?

    (Dzidkowi - jak dobrze pamietam - zapalil sie katalizator/tlumik pod
    autem - potem poszlo w kolektor itd - ale to od przegrzania. Zalatwil
    sie trawa na wlasne zyczenie - nie sadze, by kazdy wlasciciel 4rech
    kolek byl tak 'sprytny' jak Dzidek)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 29. Data: 2010-08-26 12:53:49
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 26 Aug 2010 12:37:49 +0200, AL na pl.misc.samochody napisał(a):

    > to dlaczego na zawodach driftingu (ogolnopolskich) nie stosuja tych
    > "zlotych mysli" odnosnie klapy (procz tego ze maja pewnie zastosowany
    > system gasniczy wewnatrz)?

    Bo tam są samochody przystosowane do tego co robią ;-) ?

    Ewentualnie nie uprawiają żadnych voodoo, tylko po prostu wiedzą co robią.

    "Zakaz to najlepsza propaganda. Jan Sztaudynger"

  • 30. Data: 2010-08-26 13:15:24
    Od: Mario <c...@o...pl>

    > Filmik z zeszłego roku:
    > http://www.youtube.com/watch?v=wAi_wwLMklY

    palenie gumy?
    to popierdywanie i popiskiwanie ledwo zipiącego parcha? ;-)

    Palenie? Tu masz palenie gumy:
    http://www.youtube.com/watch?v=kz2k077zYTA&feature=r
    elated

    pozdrawiam