  • 11. Data: 2010-08-25 21:05:08
    Temat: Re: W niedzielę zlot BMW na Śląsku (Rydułtowy)
    Od: Panslavista Panslavista <p...@w...pl>

    Użytkownik spammtrapp napisał:

    > Bez powodu nikt by sie nie nabijał, innymi słowy, ktoś sobie na taką
    > opinię zapracował :D

    ponoć twoja mamełe zapracowała ustami na kilo cebuli na wigilje

  • 12. Data: 2010-08-25 21:09:39
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Panslavista Panslavista

    > ponoć twoja mamełe zapracowała ustami na kilo cebuli na wigilje

    A Ty kto, mistrz debilnej riposty?

    --
    ignorance is bliss

  • 13. Data: 2010-08-25 21:56:53
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-08-25 21:09, to pisze:

    > A Ty kto, mistrz debilnej riposty?

    Pewnie kolejny beemwiarz :D

  • 14. Data: 2010-08-25 22:18:56
    Od: Technolog <t...@g...com>

    Dnia Wed, 25 Aug 2010 20:40:02 +0200, spammtrapp napisał(a):

    > Bez powodu nikt by sie nie nabijał, innymi słowy, ktoś sobie na taką
    > opinię zapracował :D

    Jak oglądałem sobie ten filmik, do którego link sam podałem powyżej, to
    wygląda to tak, jakby rzeczywiście chodziło jedynie o palenie gumy. Agresja
    kierowców BMW na drogach i lubujące się w tej marce dresy zrobiły swoje.

    Ale to wierzchołek góry lodowej - najbardziej rzucający się w oczy. Pod nim
    jest cała większość mniej lub bardziej zwykłych ludzi, którzy, każdy na
    swój sposó, darzą tę markę sympatią - i tak wygląda taki zlot. Są tam
    najczęściej ludzie już aktywni zawodowo (niewielu studentów stać),
    przedsiębiorcy, mechanicy, handlowcy, wielu z nich posiada rodziny, dzieci.
    Zwyczajni ludzie, których łączy pasja, o której sobie dyskutują. Jedni
    chwalą się rekordami prędkości, inni wymieniają doścwiadczenia o fotelikach
    dla dzieci.

    Nie zmienia to mojego wrażenia, że kierowcy BMW (nie zaliczam się do nich)
    są jednymi z najbardziej wku#$%&!*ących na drogach. Ale nie sądźcie
    wszystkich po tych najgorszych.

    Wasze zdrowie!
    Technolog

  • 15. Data: 2010-08-26 00:30:45
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 25 Aug 2010 19:15:03 +0200, Rabbit McCroolick
    <b...@w...pl> wrote:

    > A Ziutek będzie? Trawa przygotowana?

    Nie Ziutek tylko Dzidek. Musisz go o to zapytać.

    r.
    _____________

  • 16. Data: 2010-08-26 00:31:44
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 25 Aug 2010 17:22:51 +0000 (UTC), Jacek Rudowski
    <ami@_usunto_wkurw.org> wrote:

    > Jak to tak? Bez modlitwy albo chociaz przykuwania sie do drzew celem ratowania
    muszek?

    No tak. I do tego jeszcze mogą bez smętnej jazdy na ręcznym.

    r.
    _____________

  • 17. Data: 2010-08-26 00:32:43
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 25 Aug 2010 20:32:07 +0200, Lewis
    <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

    > Czytając ciekawe odpowiedzi zastanawiam się czy to niektórzy właściciele
    > BMW mają bardziej wypaczony umysł czy ci którzy nie mają BMW i się
    > naśmiewają...

    Nie wiedziałeś, że najlepiej układa pytkę stwierdzenie, że ktoś
    inny (w domyśle ten gorszy) musi sobie wydłużyć? ;)

    r.
    _____________

  • 18. Data: 2010-08-26 00:37:52
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 25 Aug 2010 22:18:56 +0200, Technolog
    <t...@g...com> wrote:

> [...]
    > kierowców BMW na drogach i lubujące się w tej marce dresy zrobiły swoje.

    Daj sobie spokój. Tutaj znajdziesz świętojebliwych, ewangelistów
    nowego porządku, wzorowych obywateli z ego napompowanym do
    takich rozmiarów, że skok z poziomu ego na IQ będzie najlepszym
    sposobem na samobójstwo. Jest wiele innych miejsc w sieci, gdzie
    możesz propagować swoją imprezę.

    A przy okazji, do podriftowania przydałby się jakiś kawałek
    toru, a nie plac. Chyba że chcecie pobić rekord Ognia ;)

    r.
    _____________

  • 19. Data: 2010-08-26 07:19:44
    Od: Jacek Rudowski <ami@_usunto_wkurw.org>

    Dnia 25.08.2010 Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> napisał/a:

    > No tak. I do tego jeszcze mogą bez smętnej jazdy na ręcznym.

    Ale to dresiarskie i niebezpieczne! Nalezy tego zakazac dla dobra spoleczenstwa! :)

    --
    Jacek "AMI" Rudowski

  • 20. Data: 2010-08-26 08:18:56
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > W najbliższą niedzielę 29 sierpnia w Rydułtowach odbędzie się trzeci zlot
    > klubu BMW Team Śląsk.

    No i dupa - dres mi się rozdarł pod pachą - nie pojadę :D

    Pozdrawiam - Darek.