  • From: "Papkin" <s...@s...net>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: W ktorym programie do edycji filmow...?
    Date: Sat, 12 Feb 2011 00:35:53 +0100

    sowa wrote:
    > witam,
    > nie wiem czy to da sie tak normalnie, domowo
    > zrobic, ale ...
    > w ktorym programie do edycji filmow - jak najprostszym w obsludze,
    > niekoniecznie freeware, jest opcja baaaardzo znacznego plynnego
    > spowolnienia?
    > hmmm, mam nadzieje, ze wiecie o co mi chodzi...;]

    Czy ja glupi jestem? Jakie masz WEJSCIOWE FPS? Jesli masz 100 to zrobisz plynne
    25...

    Jesli masz 25 FPS to jak to chcesz spowolnic bez robienia tak zwanego pokazu
    slajdow (slide show)? Z pustego i Salomon nie naleje. Pytam bo malo ktora
    kamera kreci z naprawde duzym frame rate (ah ten angielski) i to w dobrej
    rozdzielczosci. Jakbys mial kamere do zdjec poklatkowych to raczej bys takich
    pytan nie zadawal :>

    W glupim MPC (player) masz opcje spowolnienia, nie trzeba przerabiac jesli
    tylko chodzi o odtworzenie u siebie. Mozesz i zapisac film do postaci
    pojedynczych klatek w jpg, pozniej odpalic jakis xnview i wlaczyc slajd szola z
    1 obrazkiem na minute. Barrrrdzo spowolnisz ten "film".