  • 1. Data: 2011-02-07 13:53:35
    Temat: który panasonic, albo czym sie różnią
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    witam

    zastanawiam sie nad zakupem TV panasonic TX-P42C2 info ze strony
    producenita:
    http://infobot.pl/r/1Vuk
    to to by był jedyny panasonic hdredy 42 cale u producenta.
    po za tym są w handlu (głółnie na allegro) p42 "C3" i jeszcze wplatana
    są w nazwę literka "E"

    Czy mozecie mi powiedzieć o co chodzi w tym nazewnictwie, czym sie
    różnią, i który ewentualnie warto?

    ToMasz

  • 2. Data: 2011-02-08 17:45:49
    Temat: Re: który panasonic, albo czym sie różnią
    Od: Mamut <c...@g...com>

    Kup 42X20 i nie zawracaj sobie głowy tym badziewiem.

    Wszystkie informacje o ktore pytasz z łatwością znajdziesz na
    googlach.

  • 3. Data: 2011-02-08 20:36:21
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Mamut pisze:
    > Kup 42X20 i nie zawracaj sobie głowy tym badziewiem.
    >
    > Wszystkie informacje o ktore pytasz z łatwością znajdziesz na
    > googlach.

    jest średnio o 100zł droższy od modeli wymienionych przezemnie. ale
    wykazać różnic nie potrafię - tuman jestem, albo jedyna różnica to
    trzecie złącze hdmi.
    ToMasz

  • 4. Data: 2011-02-09 19:29:56
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > jest średnio o 100zł droższy od modeli wymienionych przezemnie. ale
    > wykazać różnic nie potrafię - tuman jestem, albo jedyna różnica to
    > trzecie złącze hdmi.
    > ToMasz

    EH, Nie jest to jedyna rożnica. Seria C to najgorszy chłam jaki
    wypuszcza Panasonic, modny tylko w naszym pieknym kraju gdzie liczy
    sie tylko cena.
    Seria X to już przyzwoite telewizory chociaz do ładnych na pewno nie
    należą. Więcej informacji znajdziesz na forach tematycznych typu
    http://www.hdtv.com.pl