  • 51. Data: 2021-02-21 13:13:02
    Temat: Re: W bateriach się dzieje.
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-02-2021 o 11:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Taki pomysł: Szerokie grono znajomych z ktorych conajmniej jeden ma
    > jakies rodzinne auto benzynowe i wymiana na czas wakacji?

    Nawet syn nie bardzo chciałby mi pożyczyć benzyniaka z lpg, a co dopiero
    znajomi....

  • 52. Data: 2021-02-21 13:53:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.02.2021 o 13:00, Adam pisze:

    > A jeżeli ktoś przerobi dizla na LPG?

    To dalej nie.

    > W niektórych miastach autobusy MKS są przerobione na LPG.

    Na CNG ma chyba być pozwoleństwo. Co wybitnie pokazuje, że nie o
    ekologię tu chodzi a o wykoszenie konkurencji dla elektryków. CNG można
    bo nikt tego nie ma, LPG nie można bo co nagle się okaże że co czwarty
    bardziej ekologiczny niż elektryk za 150 tys.

    --
    Shrek

  • 53. Data: 2021-02-21 13:56:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.02.2021 o 11:00, Budzik pisze:

    > Taki pomysł: Szerokie grono znajomych z ktorych conajmniej jeden ma
    > jakies rodzinne auto benzynowe i wymiana na czas wakacji?

    I zapisy na wakacje?

    --
    Shrek

  • 54. Data: 2021-02-21 13:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Nawet syn nie bardzo chciałby mi pożyczyć benzyniaka z lpg, a co
    > dopiero
    > znajomi....

    Bo wiedza ze dusisz i zajezdzasz :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

  • 55. Data: 2021-02-21 13:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > I zapisy na wakacje?

    :)
    Nie mowie ze pomysł jest idealny :)

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 56. Data: 2021-02-21 14:12:08
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-02-2021 o 13:59, Budzik pisze:

    > Bo wiedza ze dusisz i zajezdzasz :)))

    Elektryk zmienił mi przyzwyczajenia....

  • 57. Data: 2021-02-21 14:41:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Elektryk zmienił mi przyzwyczajenia....

    Mowiłem ci ze do wszystkiego sie dorasta ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 58. Data: 2021-02-21 14:53:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > :)
    > Nie mowie ze pomysł jest idealny :)

    Powiedzmy wprost, że słaby:P

    --
    Shrek

  • 59. Data: 2021-02-21 15:00:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Feb 2021 13:53:58 +0100, Shrek napisał(a):

> [...]
    > bo nikt tego nie ma, LPG nie można bo co nagle się okaże że co czwarty
    > bardziej ekologiczny niż elektryk za 150 tys.

    Nie ma to jak dobra teoria spiskowa. Można sobie poudawać
    wtajemniczonego :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 60. Data: 2021-02-21 15:02:10
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Feb 2021 13:56:23 +0100, Shrek napisał(a):

    > I zapisy na wakacje?

    A co w tym dziwnego? Potrzebujesz na 2 tyg. jachtu na Mazurach czy
    Egejskim to się zapisujesz do kolejki. Możesz i na auto się zapisać.
    --
    Jacek
    -I hate haters-