  • 1. Data: 2010-10-13 09:10:48
    Temat: W Warszawie padł PLUS...
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    ... to piewsza taka awaria od sam nie wiem kiedy.
    No nic, zdarza sie nawet najlepszym.

  • 2. Data: 2010-10-13 09:40:04
    Temat: Re: W Warszawie padł PLUS...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-13 11:10, Jacek pisze:
    > ... to piewsza taka awaria od sam nie wiem kiedy.
    > No nic, zdarza sie nawet najlepszym.

    U mnie gadu air działa bez problemów. Voice+Net.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-10-13 10:22:06
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    > ... to piewsza taka awaria od sam nie wiem kiedy.

    działa
    jk

  • 4. Data: 2010-10-13 13:52:26
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-13 11:10, Jacek pisze:
    > ... to piewsza taka awaria od sam nie wiem kiedy.
    > No nic, zdarza sie nawet najlepszym.

    Tym bardziej, że plus wcale nie jest najlepszy.

  • 5. Data: 2010-10-13 18:11:29
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2010-10-13 15:52, Tomaszek wrote:

    > Tym bardziej, że plus wcale nie jest najlepszy.

    E no jaaak?
    Nawet telefony miewa nieciekawe z tego właśnie powodu...
    I ofertę.

    TG

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego) mam pleśń na
    suficie
    swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 6. Data: 2010-10-13 19:03:58
    Od: "wk" <j...@...bazin>

    Użytkownik "TGor" <t...@o...pyl> napisał w wiadomości

    > E no jaaak?
    > Nawet telefony miewa nieciekawe z tego właśnie powodu...
    > I ofertę.

    A ja chwale Plusa!
    Dzieki niemu mam dobry zasieg w Play :)

    pozdrawiam, wk

  • 7. Data: 2010-10-13 19:17:33
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-13 20:11, TGor pisze:

    > E no jaaak?
    > Nawet telefony miewa nieciekawe z tego właśnie powodu...
    > I ofertę.

    Nie wiem czy Ci odpowiadać, bo Twoja sygnaturka, której tu nie cytowałem
    pachnie mi pewnym panem... Jesteś Jego znajomym? :)

  • 8. Data: 2010-10-13 19:18:58
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-13 21:03, wk pisze:
    > A ja chwale Plusa!
    > Dzieki niemu mam dobry zasieg w Play :)

    Umowa Playa z Plusem nie będzie trwała wiecznie. U mnie z kolei
    odwrotnie: plusa nie ma prawie w ogóle, za to play pełny w całym mieszkaniu.

  • 9. Data: 2010-10-13 19:31:06
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 13 Oct 2010 21:18:58 +0200, Tomaszek napisał(a):

    > Umowa Playa z Plusem nie będzie trwała wiecznie. U mnie z kolei
    > odwrotnie: plusa nie ma prawie w ogóle, za to play pełny w całym mieszkaniu.

    Akurat jakiś czas temu podpisali kolejną, o zacieśnieniu współpracy i
    wspólnej sieci ;)

    A world is supported by four things ... the learning of the wise,
    the justice of the great, the prayers of the righteous and the valor
    of the brave. But all of these are as nothing ... without a ruler
    who knows the art of ruling. Make that the science of your tradition!

  • 10. Data: 2010-10-14 08:52:37
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-13 21:31, Andrzej Libiszewski pisze:
    > Akurat jakiś czas temu podpisali kolejną, o zacieśnieniu współpracy i
    > wspólnej sieci ;)

    Słyszałem, swoją drogą: jak im się to opłaca. Play ma ceny zabójcze dla
    konkurencji, a mimo to stać ich na dzierżawienie stacji bazowych od
    największego operatora. MTR przecież chyba wszystkiego nie załatwia?