  • 11. Data: 2010-10-14 10:00:04
    Temat: Re: W Warszawie padł PLUS...
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Tomaszek wrote:
    > Słyszałem, swoją drogą: jak im się to opłaca. Play ma ceny
    > zabójcze dla konkurencji, a mimo to stać ich na dzierżawienie stacji
    > bazowych od największego operatora.

    A od kiedy Play dzierżawi stacje nadawcze? Z tego co wiem, to oni
    wykupują hurtowo ruch w sieci na zasadach roamingu krajowego.

    Jakub

  • 12. Data: 2010-10-14 10:17:51
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...one.pl>

    W dniu 2010-10-14 12:00, Jakub Danecki pisze:

    > A od kiedy Play dzierżawi stacje nadawcze? Z tego co wiem, to oni
    > wykupują hurtowo ruch w sieci na zasadach roamingu krajowego.

    Całe W3 dzierżawi sobie nawzajem miejsce we własnych obiektach, czasem
    również systemy antenowe. Dodatkowo nowi gracze (Mobyland czy Centernet)
    korzystają z usługi "wynajem stacji bazowej" :-)

  • 13. Data: 2010-10-17 20:29:52
    Od: "Dremka" <d...@z...gazeta.pl>

    > Dodatkowo nowi gracze (Mobyland czy Centernet) korzystają z usługi
    > "wynajem stacji bazowej" :-)

    To zależy jak na to patrzeć, z formalnego punktu widzenia tak, acz z
    bardziej ogólnego większość mają "własnych" ;-). Nie wliczając w to
    czywiście "tradycyjnych" Emiteli.

    --
    Pozdrowienia,
    dremka

  • 14. Data: 2010-10-18 06:17:25
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2010-10-13 21:03, wk wrote:

    > A ja chwale Plusa!
    > Dzieki niemu mam dobry zasieg w Play :)
    >
    > pozdrawiam, wk

    Ja tam też nie narzekałem, i teraz nie narzekam z tego samego powodu, co
    TY. ;-)

    Ale tym, że "jest najlepszy" tłumaczono niezawszepasującą ofertę sieci
    "w temacie" telefonów, cen i usług.

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego) mam pleśń na
    suficie
    swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 15. Data: 2010-10-18 06:21:29
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2010-10-13 21:17, Tomaszek wrote:

    > Nie wiem czy Ci odpowiadać, bo Twoja sygnaturka, której tu nie cytowałem
    > pachnie mi pewnym panem... Jesteś Jego znajomym? :)

    Nie no bez przesady. Po prostu cytat mi się podoba - dobrze tłumaczy w
    zasadzie wszystko. ;-)

    Inna sprawa, że rozmowy o sygnaturach, jeśli już, to na priv, bo
    komentowanie ich jest be.