  • 31. Data: 2023-08-20 19:38:49
    Temat: Re: W UE najwięcej ekologicznych samochodów (na mieszkańca) mają Polacy - Eurostat
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 20.08.2023 o 19:23, nadir pisze:

    > Nie koniecznie, mam dwa ponad dwudziestoletnie samochody i od wymiany do
    > wymiany oleju nic nie dolewam, o samochód trzeba po prostu dbać.

    Ale co tu dbać. Remont silnika to było wtedy 2k. Od tego reszta
    samochodu nie stała być się nowa.

    > No jak uwielbiasz się samobiczować, to wal śmiało. Mi to lotto.

    Ja nie idę w kierunku spalinówek, Ty sugerujesz byśmy szli i się pogrążali.

  • 32. Data: 2023-08-20 19:40:32
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 20.08.2023 o 19:20, nadir pisze:

    > Ale na razie nie ma innej, i nie, nie da się ot tak podmienić milionów
    > silników spalinowych, nie tylko w samochodach, na elektryczne. ...

    A samochody da się?

  • 33. Data: 2023-08-20 20:43:00
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 20.08.2023 o 19:38, io pisze:

    > Ale co tu dbać. Remont silnika to było wtedy 2k. Od tego reszta
    > samochodu nie stała być się nowa.

    Ale produkcja nowego samochodu też do ekologicznych nie należy.

    > Ja nie idę w kierunku spalinówek, Ty sugerujesz byśmy szli i się pogrążali.

    Nic nie sugeruję, tyle że nie da się nawet w ciągu dekady czy nawet
    dwóch podmienić wszystkich samochodów na elektryczne i nie ma co
    biadolić na ten temat.

  • 34. Data: 2023-08-21 07:43:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 20 Aug 2023 19:20:50 +0200, nadir

    > Spooooko, ty pustogłowie już i tak wysoko latasz.

    Jak zwykle wyciąłeś wszystkie aargumenty obalające twoje bzdety
    i skupiłeś się na tym co potrafisz najlepiej, czyli tylko
    i wyłącznie na wycieczce personalnej. No ale do tego akurat
    już jestem przyzwyczajony.

    > Ale na razie nie ma innej,

    Narazie? Niech skiełznę, 120 lat rozwoju
    silników spalinowych to za mało? buehehehe

    Inna kwestia że byłaby od dawna alternatywa, gdyby nie
    lobby paliwowo-spalinowe ubijające po kolei wszystkie
    projekty elektryfikacyjne i takie głąby jak ty, które
    im w tym pomagają.

    Dzisiaj bylibyśmy w kompletnie innym miejcu, niewykluczone
    że rosja byłaby krajem jeszcze bardziej zaściankowym niż
    jest obecnie, a turbany srając kasą by wysp z piasku nie
    budowali.

    > i nie, nie da się ot tak podmienić milionów silników spalinowych,
    > nie tylko w samochodach, na elektryczne.

    Nikt nie chce ot tak ich podmienić.
    Dotrze to do ciebie kiedyś, debilku?

    > Przestać wreszcie beczeć z tego powodu.

    Widzę włącza ci się narracja typowego konfederaty.
    Już raz chyba pytałem (ale znowu, mogłem cię pomylić
    z jakimś innym głąbem), jesteś ich wyborcą?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 35. Data: 2023-08-21 11:37:07
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 20.08.2023 o 20:43, nadir pisze:

    > Ale produkcja nowego samochodu też do ekologicznych nie należy.

    A naprawa należy? Ciekawe jak Ty naprawisz 18-letni wrak bez dużych
    nakładów montażowych i wymianie większości części.

    > Nic nie sugeruję, tyle że nie da się nawet w ciągu dekady czy nawet
    > dwóch podmienić wszystkich samochodów na elektryczne i nie ma co
    > biadolić na ten temat.

    Nie? Samochody 30-lat jeżdżą?

  • 36. Data: 2023-08-21 17:55:08
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 21.08.2023 o 11:37, io pisze:

    > A naprawa należy? Ciekawe jak Ty naprawisz 18-letni wrak bez dużych
    > nakładów montażowych i wymianie większości części.

    Ty masz wrak a ja sprawny samochód, a ta "większość" części to i tak
    promil tego ile kosztuje nowy samochód.

    > Nie? Samochody 30-lat jeżdżą?

    A nie jeżdżą? Mam takiego co ma ponad 60 lat, i to w zasadzie jedyny
    samochód, który nie zawodzi, a mam ich trochę.

  • 37. Data: 2023-08-21 18:11:25
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 21.08.2023 o 07:43, Myjk pisze:

    > jesteś ich wyborcą?

    Tak nie bardzo, generalnie to ja wybory, szczególnie do sejmu i senatu
    olewam, ale dla ciebie mogę to zmienić. Na kogo radzisz głosować?

  • 38. Data: 2023-08-21 18:42:52
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 21 Aug 2023 18:11:25 +0200, nadir

    > Tak nie bardzo, generalnie to ja wybory,
    > szczególnie do sejmu i senatu olewam,

    To czego kwiczysz w internetach na downsizingi
    (decyzje wymuszone politycznie) itp. skoro nawet
    nie masz jaj i nie głosujesz.

    > ale dla ciebie mogę to zmienić.

    Mam na to wywalone, ja tylko stwierdzam, czytając
    twoje wypociny, do kogo ci mentalnie najbliżej.
    Chciałem się tylko upewnić.

    > Na kogo radzisz głosować?

    Nie jestem od radzenia, to twoja indywidualna
    sprawa na kogo (nie) głosujesz.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 39. Data: 2023-08-21 20:14:39
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 21 Aug 2023 17:55:08 +0200, nadir

    > Ty masz wrak a ja sprawny samochód, a ta "większość" części to i tak
    > promil tego ile kosztuje nowy samochód.

    Co ma koszt nowego samochodu do ekologii (o której sam napisałeś)?
    Przecież wiadomo że nowy samochód jest fhuj drogi, jak kiedyś liczyłem 3-4x
    droższy niż całkowite koszty produkcji wraz z dostawą do salonu (podobne,
    albo i większe, narzuty są na części w ASO). Jakbyś chciał starego grata na
    nowych częściach poskładać to byś w ogóle poszedł z torbami.

    > A nie jeżdżą? Mam takiego co ma ponad 60 lat, i to w zasadzie
    > jedyny samochód, który nie zawodzi, a mam ich trochę.

    Ta, bo jeździsz nim pinć razy w roku, tylko jak nie pada,
    i opony czyścisz przed wjazdem do garażu, w którym dopiero
    co prąd ci podłączyli (bez związku, ale ty tak lubisz
    pierdolić od rzeczy to i ja se nie będę żałować).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 40. Data: 2023-08-21 21:49:50
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 21.08.2023 o 18:42, Myjk pisze:
    > Nie jestem od radzenia, to twoja indywidualna
    > sprawa na kogo (nie) głosujesz.

    Jesteś całym sercem za ale nie możesz się przyznać że głosujesz na lewaków?

    Co za obłudnik?

    tak mają też zeteselowce i pisowce

    Zawsze niedoszacowane w sondażach.