  • 201. Data: 2010-09-28 16:37:35
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:i7st52$2so7$1@news2.ipartners.pl...

    > To może ustalmy, czego się NIE pomija: amortyzacja + naprawy + przeglądy w
    > ASO?

    A dlaczego w ASO?
    Wszystkie przeglądy.
    Ja nie jeżdżę, to nie robię. ;-)

  • 202. Data: 2010-09-28 16:38:31
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-09-28 16:25, Cavallino pisze:

    > Wręcz przeciwnie - ja nic o markach nie pisałem.

    A czy to do Ciebie bylo napisane?

    > To że najtańszy na rynku Fiat, Chevrolet czy Dacia jest nisko, tylko
    > potwierdza moje słowa.
    > Nie cena gra rolę.

    Tak, jeszcze jakosc, ktorej te marki nie maja zbyt wysokiej.

    --
    Karolek

  • 203. Data: 2010-09-28 16:38:32
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-28 16:34, Cavallino pisze:
    > I to jest najbardziej szkodliwe.
    > Bo zamiast jednego złomu mamy dwa.

    a Ty cały czas używasz określenia złomu, mimo iż jest to krzywdzące i
    niesprawiedliwe. Mój stary już 10letni złom jak już wiele razy
    powtarzałem wygląda na tyle atrakcyjnie, że niektórzy myślą, że ma
    dopiero kilka lat (ostatnio kolega mi powiedział, że też sobie kupi
    nówkę sztukę ze starego modelu) a ja do niego, że to nie nówka sztuka
    tylko zadbany 10letni egzemplarz po polerce w garażu :) W sumie
    wizualnie można go odróżnić od nowszych modeli tylko po fabrycznej
    dokładce na klapie której w nowszych modelach brak.

    --
    krzysiek82

  • 204. Data: 2010-09-28 16:40:16
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    wiadomości news:i7stvg$7m8$1@news.onet.pl...

    > Chcesz powiedzieć, że kwota do dopłacenia ZUS-owi? ;-)

    > LOL
    > Rozumiesz w jakim kontekście to pisałeś?
    Doskonale, tracą na tym sami pracownicy bo odprowadzane mają mniejsze
    składki, co zaprocenuje im górnianą emeryturą w przyszłości, /pewnie i tak
    będzie gówniana, ale mogła być lepsza/, w przypadku np. kobiet gówniana
    pensja skutkuje gównianą świadczeniem jak urodza dziecko i siedzą w domu,
    itd. /wtedy juz nikt im nie da pod stołem/

    > Bo właśnei potwierdziłeś, że w Polsce mało kto żyje z minimalnej pensji.

    No właśnie, skoro wszysyc płacą i tak więcej, a wykazują minimalną to raz
    okradają swoich pracowników z tego co im się należy, dwa okradają państwo
    czyli nas wszystkich.

  • 205. Data: 2010-09-28 16:40:18
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-28 16:32, kamil pisze:
    > Co to ma wspolnego z niemcem sprzedajacym prywatnie 3-latka?

    nadal nikt tu nie rozumiem, ze takiemu Niemcowi taki 3latek się mógł
    znudzić. Nie sprzedaje go za bezcen jak niektórzy myślą. I właśnie po
    takie auta warto jechać.

    --
    krzysiek82

  • 206. Data: 2010-09-28 16:40:34
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > A moim maksymalna pewność sprawności i brak nieprzewidzianych kosztów
    > dodatkowych.
    > Wtedy z góry wiem czy mnie na auto stać i nie muszę porzucać go w lesie,
    > albo na ulicy gdy naprawa okaże się nieopłacalna.

    Nowy Ceed: 45tys golas, wiec z wyposazeniem jak w tym 3-letnim pewnie z
    50tys.

    http://otomoto.pl/kia-cee-d-1600-crdi-klimatronic-sk
    ora-C14374834.html

    Po trzech latach sprzedaz za 20. 30 kawalkow w plecy kolego.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 207. Data: 2010-09-28 16:43:15
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-28 16:35, Karolek pisze:
    > Tak, tak, kupuja starego opla zamiast nowego fiata dla szpanu pod remiza :P

    kupują bo nauczeni doświadczeniem wiedzą, że 10letnia astra g będzie
    miała bardziej trwała niż nowe grande punto które już jak nówka sztuka w
    salonie może mieć rdzawy nalot na mocowaniu zawiasów wewnątrz drzwi.
    Tu właśnie jest różnica, nowe nie znaczy lepsze i trwalsze.

    --
    krzysiek82

  • 208. Data: 2010-09-28 16:43:50
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "krzysiek82" <g...@m...pl> wrote in message

    > nadal nikt tu nie rozumiem, ze takiemu Niemcowi taki 3latek się mógł
    > znudzić. Nie sprzedaje go za bezcen jak niektórzy myślą. I właśnie po
    > takie auta warto jechać.

    Ano nie sprzeda za bezcen, tylko drozej niz w Polsce po sprowadzeniu,
    oplatach i marzy komisu. To, ze ludzie w PL wylacznie takie okazje nowka
    panie od emeryta, ktore byly zdrapane z drzewa i ladnie odpicowane, nie
    znaczy ze na zachodzie 3-letnich samochodow nikt nie sprzedaje.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 209. Data: 2010-09-28 16:43:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Doskonale, tracą na tym sami pracownicy

    Ale o czym Ty piszesz?
    Co mnie obchodzi w tym kontekście kto i za co płaci?
    Ważne jest czy wielu faktycznie pracuje za 6 zł za godzinę brutto.

    IMO to promile, nawet nie procenty.

    > No właśnie, skoro wszysyc płacą i tak więcej, a wykazują minimalną to raz
    > okradają swoich pracowników z tego co im się należy, dwa okradają państwo
    > czyli nas wszystkich.

    A jaki to ma związek z tym co zanegowałeś?
    Nie lepiej napisać "faktycznie miałeś rację", zamiast wypisywać takie
    banialuki z zupełnie innego tematu?

  • 210. Data: 2010-09-28 16:44:36
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-09-28 16:37, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w wiadomości

    > A dlaczego w ASO?
    > Wszystkie przeglądy.
    > Ja nie jeżdżę, to nie robię. ;-)

    Bo zwykłe przeglądy rejestracyjne uznałem za takie same dla starego i dla nowego.
    No ale oczywiście, jeśli nie jeździsz... hmm. Zdaje się, że takie samochody które
    nie jeżdżą i nawet nie mają ważnego przeglądu to proponowałeś przymusowo złomować?